Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobry den,
na webovych strankach mall.cz jsem zakoupil mobilni zarizaeni iPhone6 Plus (16GB), II. jakosti. Chci upozornit na skutecnost, ze v popisku zbozi na webu bylo uvedeno, ze II. jakost je pouze z duvodu poskozeni krabicky. Telefon byl v 100% stavu, bez skrabancu.
Danovy doklad č. xx, ktery jsem z mall-u dostal, nesouhlasi se zbozim, ktere jsem si na vydejnem miste vyzvedl. Nazev zbozi ve fakture a co take bylo v popisku na webu je iPhone6 Plus, stribrny. Mall.cz mi dorucil stejny model, ale vesmirne sedy. Stribny iPhone6 Plus, ma pouze jine barevne provedeni predniho tela, tj. je bilej, ale telefon co vyuzivam je cernej a to jsem do dne, kdy jsem byl na pobocce iWant (apple store) a vybiral obal nevedel. Resil jsem dobrou cenu telefonu a ne barvu. Na fakture neni specifikovan emei zarizeni.
Kdyz jsem zadal spolecnost Mall.cz, aby mi opravila fakturu, nabidla mi pouze vraceni vyrobku na pobocku (viz email nize). Kdyz jsem byl v Hornich Pocernicich, jak zamestnanec, tak produktovy manazer o vymene zbozi za stribrnej nechtel slyset. Bylo mi receno, ze po 14 dnech kdyz zbozi nevratim, ztracim narok zbozi vratit zpet.
Je chci mobil vyuzivat, chci mit spravne danovy doklad, kvuli 2 lete zaruce. Prodejce me nuti vratit vyrobek, vrati mi penize, ale to neni reseni ktere chci.
Vážený pane xx,
velice se omlouváme za vzniklé komplikace a prosíme o zaslání zaměněného zboží, spolu s vyplněným reklamačním listem na adresu:
Internet Mall, a.s. - Jitka Borovska
Reklamační oddělení
Areál VGP, hala D2, rampa 54
F.V.Veselého 2760/7
19300 Praha 9 - Horní Počernice
emei: 354379066660309, iPhone 6 Plus, 16GB, EU distribuce, space gray
chci upravit danovy doklad, z duvodu zaruky. Nechci vratit penize od prodejce.
|
Tweet |
Prodávající je povinen dodat věc, která je specifikována v uzavřené kupní smlouvě, která je tvořena nabídkou prodávajícího a akceptací kupujícího. Pokud prodávající dodá jiné zboží, jedná se o vadné plnění a kupující má právo na dodání zboží, které je v souladu se smlouvou. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit. Nelze z tohoto titulu požadovat změnu kupního dokladu, protože ten vadný není, pokud odpovídá smlouvě.
Vážený pane Hudáku,
bohužel v případě, kdy objednáte zboží ve II. jakosti, je výrobek vždy pouze po 1 ks a není tak možné jej vyměnit. Dle našich informací byla již situace řešena vrácením výrobku a novou objednávkou.
Mrzí mě, že jste měl takovéto potíže s nákupem u nás.
Ivana
overeno@mall.cz
Prosíme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného řešení a případné uzavření stížnosti.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti vyjádřit se k případu, a s ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.