Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#6392Nedodržení termínu dodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 hodin 20 minut

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2015, před 10 lety

vladimir strouhal

Znění stížnosti

DR6572717876C tato zásilka měla být dodána 31.3.2015 podle nahlášení SMS zprávou a podle e-mailu:

Vážený zákazníku,
dne 30.3.2015 jsme převzali do přepravy zásilku Balík Do ruky od podavatele 3dVirtuálníObchody s.r.o. s podacím číslem DR6572717876C s dobírkou ve výši 1 157 Kč.
Předpokládaný termín doručení Vaši zásilky je dne 31.3.2015 na adresu xxxxxx 246, 25245 xxxxxxx
V případě, že již nyní víte, že Vám výše uvedená doručovací doba nevyhovuje, nabízíme Vám možnost provedení změny ve způsobu nebo dni doručení.
Při dodání zásilky uhraďte dobírkovou částku.
Pohyb svého balíku můžete sledovat na internetu ve Sledování zásilky, nebo prostřednictvím mobilní aplikace Česká pošta.

Zde naleznete dodatečné informace o elektronickém avizování balíkových zásilek.

Děkujeme, že využíváte naše doručovací služby.

S přáním příjemného dne

Vaše Česká pošta


NEDODALI JSTE NIC. JSEM CELÝ DEN DOMA. ZMĚNIL JSEM SI PROGRAM, ABYCH BYL DOMA. VÁM JE TO ÚPLNĚ JEDNO. HLAVNĚ ŽE PANÁCI NAHOŘE BEROU NEHORÁZNÉ PLATY. JDĚTE DO PR... S TAKOVOU SLUŽBOU.
VLADIMÍR STROUHAL

PS
NA OMLUVU VÁM KAŠLU. STEJNĚ JSOU TO JENOM KECY...


Požadované řešení

VRÁTIT POŠTOVNÉ


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2015 15:44, před 10 lety

Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte stížnost přímo České poště a současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.

Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci dodání může uplatnit odesílatel a nutné ji doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.