Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dne 4.12.2022 jsem zakoupila Opel meriva 8:12.2022 jsem vuz vrátila p.ČP vypracoval storno 2.1.2023 mě volali z AAA auto Liberec ze je něco špatně at přijedu podepsat nové dokumenty hned následující den jsem to podepsala ale to už mě přišla upomínka na nesplacenou první splátku 1995cz .V AAA mě ujištovaly ze to okamžitě zařídí .dne 6.1.2023 mi přišla upomínka znova opět jsem jela do AAA manažeři neochotně mě opakovamě ujištovaly že je to vyřízené .Dne 9.1 mě opět přišla upomínka i s pokutou opět jsem jela do autobazaru .opět lži několikrát jsem kontaktovala Moneta auto žádné dokumenty jim nepřišli.KDYŽ jsem se dožadovala k manažerovy ani mě tam nepustily musela sem tam drze vstoupit p. MH mě opět ujištoval že to vyřídí.Dnes 12.1.2023 mě opět kontaktovaly z pohledávek auto moneta at jim pošlu techničák a že se vystavuji dalším sankcím.PŘIPADÁ VÁM TO NORMÁLNÍ? Žádám okamžitou nápravu. mimochodem p.ČP který to zpusobil jsem tam nikdy nezastihla.s pozdravem Dvořáčková
Žádám potrestaní
|
Tweet |
Předpokládáme, že kupní smlouva byla uzavřena na prodejně. V takovém případě zákon neumožňuje odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření bez uvedení důvodu. Případná možnost odstoupit od smlouvy by tedy musela být dojednána mezi stranami. V takové situaci záleží především na tom, jak zní konkrétní ujednání a je-li prokazatelné.
Pokud však k odstoupení od smlouvy došlo platí následující:
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Vážená paní Dvořáčková,
je mi moc líto komplikací, které jste měla. Vaši stížnost jsem předala k řešení finančnímu oddělení. Mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.