Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6393Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2015, před 10 lety

Jan Klvánek

Znění stížnosti

Koupil jsem použité zboží(mobil) v hodnotě 4,5k. u kterého byl popis závady mechanické oděrky,na produktu opravdu byly mech. oděrky(kryt, a vrchní a spodní hrany) když vynechám nefunkční nabíječku která po připojení k mobilu z něj udělala neovladatelný stroj o které nepadlo slovo na stránkách. to vše bych vstřebal , ale po asi měsíci používání kdy bylo s mobilem zacházeno šetrně (obal ve specializované prodejně s tlustými stěnami a ochranná folie nošení v prostorné kapse v batohu), takže žádný tlak nebyl na vyvíjen, avšak sem začal objevovat na mobilu při zobrazení černé barvy lehkou prasklinu. Která se šířila od prostředku k pravému hornímu rohu, někde na cestě k němu se zastavila.

Reklamace nebyla uznána
Vyjádření technika: Zamítnuto - mechanicky poškozený LCD. možno přijmout na nezáruční opravu.

ovšem rozhodnutí se mi nelíbí hned ze 2 důvodů první je že vím že k němu nedošlo, což nijak nedokážu, snad jen selským rozumem. . . jak sem se k němu dostal přes sklo? , ale druhý důvod je že prasklina se šíří atypický způsobem, nejdřív vodorovně a pak v určitém bodě bez jakéhokoliv zaběhnutí změní směr a míří úplně jinam.
Tohle je podle mě vada buď skla nebo LCD displeje takže materiálu. Pokud by došlo k poškození mnou prasklina by nebyla jen jedna, ale vytvořila by u tohohle typu skla "pavučinu" v bodě nárazu, ne rovnou čáru která se v jednom bodě zlomila a mířila by jinam(pokud sklo nemělo skrytou vadu), dále prasklina je tak jemná že pokud bych poškodil sklo byla by prasklina viditelná pouhým okem což není, musí být displej zapnutý a mít černé pozadí, poté je viditelná bílá prasklina.


Proto bych na vás chtěl tímto apelovat pro nové posouzení dokud je mobil stále u vás.


Produkt

Mobilní telefon THL T11 "použité zboží" s mech. poškozením a nefunkční nabíječkou


Požadované řešení

No, jelikož se mi zdá že v okolí praskliny nefungují pixely musel by se vyměnit LCD displej i s dotykem, dobře vím že výměna celého LCD displeje a dotyku stojí od 3 000 a dost často míří do výše ceny mobilu. Takže se moc nevyplácí. Nejrači bych viděl nový mobil který bych si doplatil do ceny kterou uvádíte na svých stránkách za nový mobil.

Nebo řešení z vaší strany které by mi zaručilo že mobil bude bez problémů použitelný 2-4 roky bez problému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2015 15:15, před 10 lety

Jestliže spotřebitel uplatil reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Je tedy nutné posoudit, zda se prodejce vypořádal s výše uvedenou zákonnou domněnkou. Prodejce se odpovědnosti za nesplněnou jakost může zprostit pouze prokázáním opaku. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení např. o mechanickém poškození, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Je také podstatné se zabývat příčinou vady, nikoli pouze jejím následkem, který se na první pohled může jevit jako mechanické poškození. Pokud prodávající při zamítnutí reklamace použil zákonné důvody, kterým může být mechanické poškození ze strany spotřebitele, ale tyto důvodu se nezdají spotřebiteli příliš přiléhavé, má spotřebitel možnost se obrátit na soudního znalce z oboru. Jejich seznam je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2015 11:13, před 10 lety

Dobrý den,

prosím o znalecký posudek.

Děkuji za pochopení a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.4.2015 11:45, před 10 lety


Jan Klvánek

Dobrá budeme pokračovat jak od vás dorazí mobil zpět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2015 13:17, před 10 lety

Žádáme spotřebitele o poskytnutí doplňujících informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.5.2015 13:31, před 10 lety


Jan Klvánek

Hodnocení:

Komentář: V dnešní době spoléhají prodejci na soudní posudek. U elektroniky se částky hýbou od 3k nahoru a mobil se musí zasílat zase někam. A lidi to většinou odradí, ano i mě. Já telefon potřebuji k práci a nekoupil jsem si ho, aby si ho lidi předávali z ruky do ruky, za 1,2k jsem si koupil nový displej a vyměnil jsem si ho. Takže děkuji.