Společnost


ASKO - NÁBYTEK,spol.s r.o.

Počet nahlášených stížností:54
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#63947Dlouhý termín na plánovanou kuchyň

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2023, před 2 lety

Jiřina Schmiedová

Znění stížnosti

.Dne 6.9. jsme měli první schůzku na plánovanou kuchyň, kde proběhl návrh, který se mi líbil a domluvili jsme se, že si ji koupíme. Zaplatila jsem 1000Kč hned ten den na zaměření kuchyně. Dle prodávající paní nás měl kontaktovat během jednoho dvou dnů pán na domluvení zaměření. Nic se nedělo čtrnáct dní, žádné reakce na moje emaily. Neskutečně dlouhé pauzy než paní odpověděla. Měla jsem odstoupit os smlouvy, dnes už to vím. Ke druhé potvrzovací schůzce došlo až 23.10. rozhodně ne z naší viny. Týž den jsem zaplatila zálohu na kuchyň, Prý po připsání platby půjde kuchyň do výroby ....
KUchyň dorazila na sklad 9.1. 2023 prostě neskutečné. Takže týž den jsem ji doplatila , opět mi řekli, že mě bude někdo kontaktovat skze dopravu a montáž. Čekala jsem do čtvrtka 12.1. a volala a náhodou mi bylo sděleno , že platbu mají a opět že mě bude někdo kontaktovat. Je pátek 13.1. a nikdo nevolal, tak opět já a tak mi opět bylo řečeno, že to jde paní hned předat a že mě budou kontaktovat. Je mi z toho smutno a kuchyň netuším kdy budu mít.
Chtěla bych vyjádření kompetentní osoby jestli je toto standardní situace.

Schmiedová


Produkt

Plánovaná kuchyně


Požadované řešení

finanční kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2023 08:17, před 2 lety

Podle § 2590 odst. 1 občanského zákoníku platí, že zhotovitel provede dílo s potřebnou péčí v ujednaném čase a obstará vše, co je k provedení díla potřeba.

Zákazník má práva z vadného plnění v závislosti na tom, zda vada představuje podstatné či nepodstatné porušení smlouvy. Podstatné je přitom takové porušení povinnosti, o němž společnost již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala; v ostatních případech se má za to, že porušení podstatné není.

Jak v případě podstatného tak nepodstatného porušení má spotřebitel mimo jiné právo na přiměřenou slevu z ceny díla. Zákazník je povinen sdělit společnosti, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady.

Mimo to platí také následující:
Pokud společnost neprovedla dílo v ujednaném termínu ocitá se v prodlení a spotřebitel tak zhotovitele upozorní, že dílo nebylo provedeno včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k plnění (lze poskytnout i mlčky).

Pokud zhotovitel neprovede dílo ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Plnil-li podnikatel zčásti, může spotřebitel od smlouvy odstoupit jen ohledně nesplněného zbytku plnění. Nemá-li však částečné plnění pro spotřebitele význam, může spotřebitel od smlouvy odstoupit ohledně celého plnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2023 11:41, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2023 14:00, před rokem

Spotřebitelka nás informovala, že je záležitost vyřešena dodáním a finanční kompenzací. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.