Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 18 |
Stále v řešení: | 34 |
Dobrý den,
objednávka byla uhrazena, DOPOSUD NEBYLA DODÁNA.
Prosím o Vaši odpověď, kdy zboží dorazí ! pánské sněhule ZOT
color: Men Black, shoe size: 47.
V případě, že zboží nemáte, žádám o okamžité vrácení peněz na můj účet !!!
S pozdravem Jan Špic
Hurá! Platbu jsme přijali
Dobrý den, tímto emailem s radostí potvrzujeme, že objednávka pod číslem ** byla uhrazena.
O zpracování Vás budeme dále informovat e-mailem.
Na každou objednávku se vztahuje záruka spokojenosti, která chrání práva zákazníka a dodává nadstandardní záruku na Vaši objednávku **.
Jako dárek od nás zasíláme slevový kód "DAREK25", který Vám zlevní obsah košíku bez ohledu na to, kolik produktů v košíku máte nebo jaká je výše košíku.
Shrnutí objednávky
Způsob platby: Credit Card
Název Množství Cena
Stylové pánské sněhule ZOT
color: Men Black, shoe size: 47 1 1 099 Kč
Poštovné
Pojištění zásilky
Balné
Suma celkem
ZDARMA
39 Kč
19 Kč
1 157 Kč
Potřebuejte pomoc? Obraťte se na nás
Nebojte se nás zeptat
Pokud máte jakékoliv dotazy ke své objednávce, odpovězte na tento e-mail, jsme tu pro vás každý všední den od 8:00 do 18:00.
Spolehlivé doručení:
Bezpečné platby:
S pozdravem,
Jan Špic
DODAT OKAMŽITĚ ZBOŽÍ, NEBO VRÁTIT PENÍZE NA ÚČET !!!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.