Počet nahlášených stížností: | 712 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 23 |
Dne 7.1.2023 jsme na pobočce Kolín zakoupili výše uvedené vozidlo s nájezdem 94tis/km.pri zkušební jízdě se jevilo výborně a proto jsme ho vzali.po pěti dnech a nájezdu cca 600km něco bouchlo v převodovce a auto začalo padat do nouzového režimu,začalo drhnout přední kolo,to bych přisuzoval brzdové destičky,byly zralé na výměnu.aby toho nebylo málo,vypadlo sklo z levých dveří u řidiče, zaplať pánbůh,že se nerozbilo,chytil jsem jej.po podání reklamace mi volal nějaký chlap z AAA a řekl mi , že nemám nárok ani na výměnu do 10dni jelikož jsem přesáhl 450km,a že převodovka byla na konci životnosti,údajně jsem s tím auto kupovala,no dala jsem za něj 210tis Kč,a opravdu jsem si to nekoupila abych do něj hned investovala,zítra 14.1.2023 jedu na pobočku do Prahy reklamační řízení probrat z očí do očí,raději to sepisují už teď,zítra budu chytřejší,s pozdravem kašíková
Mitsubishi Outlander,2.2 dti,automat,r.v.2012/08, nájezd cca 94430
Prosím o okamžité zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz, popřípadě výměna za jiný automobil v cenové stejně hladině 210000,-kč
|
Tweet |
Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.
U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Záruka se také nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen.
Pokud by se jednalo o skrytou vadu, na kterou nebyl spotřebitel řádně upozorněn, pak by v takovém případě dovození odpovědnosti za vadu bylo možné.
Pokud by autobazar reklamaci zamítl jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Kašíková,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byla kolegy již informována, a že nyní je vše již dořešeno. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. Pokud tak neučiní, budeme nucení stížnost uzavřít.
Dobrý den,po reklamaci nabídnuta výměna za jiný vůz ,peníze zpět nikoliv,při výběru jiného vozu jsem s pracovníkem AAA auto, vybral vůz levnější o 20tis ,v cenové výši Mitsubishi 219tis nebylo nic ,vybrala jsem si vůz za 199tis , bohužel mi rozdíl nebyl vyplacen,zkoušela jsem tedy místo peněz sadu letních kol a stejně jsem nepochodila,pokud se i tento vůz porouchá, určitě mě tam uvidí znovu a pořád dokola,prozatím je vůz úplně pohodě,ale nevím jestli AAA auto doporučit,auto vyměnili,to museli ,porucha převodovky,ale těch 20tis rozdíl v ceně si nechali,což se mi nelíbí
Děkujeme spotřebitelce za informaci.
Stížnost nyní přeřazujeme zpět na ni, aby mohla případ uzavřít a ohodnotit přístup společnosti a odbornost naší služby.
Spotřebitelka již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.