Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6397Neuznaná reklamace číslo reklamace: RE15017750 společnost CZC.CZ

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.03.2015, před 10 lety

Petra Roubalová

Znění stížnosti

V únoru jsem přes internet CZC.CZ objednala zboží : GOGMAXIHRX150G Konzole Gogen MAxi FOTO HRY,způsob dopravy: osobní odběr: pobočka Mělník, převzato a zaplaceno 13.2.2015. Zboží jsem převzala a zaplatila . Jelikož se jednalo o dárek,zboží bylo rozbaleno až v den oslavy, a při zapnutí, bylo zjištěno, že display je nefunkční -řádkoval , hned druhý den tj. 24.3.2015 bylo na pobočce Mělník zboží odneseno a popsána vada, bylo mi sděleno,že se to velmi často stává např. špatná grafická karta, sepsali jsme reklamační protokol s popisem vady _ nefunční display -řádkuje-bez viditelného poškození. Jaké bylo moje překvapení, když 31.3.2015 mi bylo zboží dodáno přepravcem v krabici s vyjádřením , že reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození dispeje. Prosím o radu, jak se bránit,chtěla jsem původně zboží vyměnit. Volala jsem na reklamační oddělení CZC.CZ a tam mi bylo sděleno, že mám jen jedinou možnost,vypracovat znalecký posudek, který budu platit já a podle vyjádření se pak CZC.CZ zachová, jelikož se jedná o zboží za cca 500,- příjde mi tento postup zvláštní, jelikož náklady na posudek, by byly daleko dražší než samotné zboží. Prosím o radu, jak dále postupovat.


Produkt

zboží: číslo: GOGMAXIHRYG, konzole Gogen Maxi FOTO hry 150, zelená , seriové číslo: 8592417043869


Požadované řešení

výměna zboží -nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2015 15:10, před 10 lety

Jestliže spotřebitel uplatil reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Opak v reklamačním řízení prokazuje prodávající, měl by tedy prokázat, že zboží bylo při převzetí prosté vad. Za vadu je považováno i mechanické poškození, pokud k němu došlo před převzetím zboží spotřebitelem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2015 13:02, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že podnikatelský subjekt doposud nevyužil možnosti vyjádřit se, žádáme ho o doplňující informace o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud tak neučiní do týdne, budeme nuceni stížnost, z důvodu nereakce podnikatele, uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.5.2015 09:27, před 10 lety


Petra Roubalová

Hodnocení:

Komentář: Dle Vaší pomoci jsem musela reklamovat zboží 2x, nechtěli uznat reklamaci. Až na potřetí mi byl vystaven dobropis. Děkuji za Vaší pomoc při řešení reklamace.

S pozdravem Roubalová Petra