Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
poprové jsem zkoušela poslat zásilku k sobě domů, ale bohužel zásilkovna se ani nesnažila zboží doručit a dvakrát ho poslala zpátky odesílateli.
Poprvé jsem si objednala zboží poslední týden v prosinci a zásilkovna mi napsala, že mám nesprávně uvedenou adresu a mám ji změnit na jejich stránkách. Adresa byla uvedena správně, ale zásilkovna mě nutila změnit ji na jinačí místo v místě kde žiji. Kontaktovala jsem je přes formulář ve stanovené lhůtě - méně než 24 hodin, ale oni už zásilku odeslali zpět.
Podruhé mi ji odesílatel poslal znovu přes zásilkovnu a znovu se opakoval stejný problém s adresou. Operátorka mi však napsala, že adresu v systému potvrdila na správnou. Za několik dní jsem telefonovala s operátorem zásilkovny - 12.1.2022 - a ten mi sdělil, že zásilka byla znovu odeslána odesílateli. Slíbil, že to prošetří a bude mě kontaktovat na můj telefon, ale to se nestalo.
Není žádný znak, že by mi zásilkovna jakkoli mínila doručit balíček. Nedostala jsem žádnou zprávu, nikdo mi nevolal, nezvonil doma. Proto předpokládám, že zboží bylo dvakrát vráceno odesílateli bez jakékoliv snahy něco doručit
Vrácené peněz za přepravu a omluva
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Pěkný den, v případě, že náš systém vyhodnotí adresu jako nesprávnou nebo nepřesnou, obdrží příjemce výzvu k opravě adresy, aby mohla být zásilka v pořádku doručena. Oprava adresy je řešená pomocí widgetu, kde stačí pin v mapě přesunout na správnou adresu, což je nejjednodušší způsob. Opravu adresy je každopádně potřeba provést v přiloženém odkaze v e-mailu, který obdržíte. Více informací najdete v tomto článku: https://www.zasilkovna.cz/blog/moznost-opravy-dorucovaci-adresy-prijemce. Kontaktní formuláře vyřizujeme postupně, tudíž pakliže řešíte něco urgentního, je vždy lepší nám zavolat (+420 216 216 516), abychom mohli věc vyřešit obratem. V tomto případě, pokud nedošlo k opravě adresy, nebylo možné zásilku doručit. Z naší strany jsme udělali maximum k tomu, aby byla služba uskutečněna. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, resp. zda došlo ke smírnému vyřešení sporu, případně o její uzavření. Pokud tak neučiní, budeme nucení stížnost uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.