Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#63978Akcie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2023, před 2 lety

Jarmila Filušová

Znění stížnosti

Dobry den.
Byvam nedaleko Penny market, preto tam chodím stale nakupovat.Nenechavam tam male ciastky za nakupy.
Co ma najviac stve, su akcie.
Napr.Vikendova akcia na chladene slepice a ramu.(Tie akcie sa tykaju furt, nielen dnes). Ci pride človek o 10h,alebo 11h,alebo o 13h,bohuzial uz nic neni.
To ma byt víkendová akcia? Ved toto je uz nenormalne. Take nieco by sa v supermarkete Albert nikdy nestalo.Neverim,aby im prisla Rama v akcii len na 4hodiny.
Minule mali akciu na vajíčka. Stala tam pani, ktora omdlela. Nedockala sa ani otvorenia penny.Vosli sme dnu, a vajicka nikde. Vraj neprišli. Asi po 10min cakania, doviezla pani predavacka 1 paletu so slovami, ze viac niesu.
Toto su akcie?
Bud je to chyba v predajni, alebo dodavatela.Na zbozi je cervena znacka v akcii, a pri pokladni sa zaplati normalna cena. Povedala som si, ze tam prestanem chodit nakupovat. A niesom jedina, ktora takto uvažuje. Tymto, si len odradzuju zakaznikov. Filušová.
Jedna sa o Penny market v Nejdku.


Požadované řešení

Aby v akcii bolo dostatek zbozi. Nie na 4hodiny,ale tak, ako to ma byt.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2023 10:47, před 2 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2023 11:52, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2023 16:32, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.