Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den.
Byvam nedaleko Penny market, preto tam chodím stale nakupovat.Nenechavam tam male ciastky za nakupy.
Co ma najviac stve, su akcie.
Napr.Vikendova akcia na chladene slepice a ramu.(Tie akcie sa tykaju furt, nielen dnes). Ci pride človek o 10h,alebo 11h,alebo o 13h,bohuzial uz nic neni.
To ma byt víkendová akcia? Ved toto je uz nenormalne. Take nieco by sa v supermarkete Albert nikdy nestalo.Neverim,aby im prisla Rama v akcii len na 4hodiny.
Minule mali akciu na vajíčka. Stala tam pani, ktora omdlela. Nedockala sa ani otvorenia penny.Vosli sme dnu, a vajicka nikde. Vraj neprišli. Asi po 10min cakania, doviezla pani predavacka 1 paletu so slovami, ze viac niesu.
Toto su akcie?
Bud je to chyba v predajni, alebo dodavatela.Na zbozi je cervena znacka v akcii, a pri pokladni sa zaplati normalna cena. Povedala som si, ze tam prestanem chodit nakupovat. A niesom jedina, ktora takto uvažuje. Tymto, si len odradzuju zakaznikov. Filušová.
Jedna sa o Penny market v Nejdku.
Aby v akcii bolo dostatek zbozi. Nie na 4hodiny,ale tak, ako to ma byt.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.