Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#63992Špatné časy spojů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2023, před rokem

Tereza Kučerová

Znění stížnosti

Chtěla bych si postěžovat na špatné časy spojů Liberec-Jablonec. Ráno není problém dostat se před osmou z Jablonce do Liberce, protože jezdí 141 v 7:07 a další v 7:17, ale dostat se z Liberce do Jablonce po 20:00, to už je něco jiného. Spousta obchodů a podniků zavírá ve 20:00 a autobus jede hned ve 20:10 a další až za hodinu ve 21:15, buď by se měl čas změnit na půlu a nebo by se měl přidat ještě jeden spoj mezi tím.


Produkt

Linka 141


Požadované řešení

Všeobecně si myslím, že časy spojů by se měly vrátit, jako to bývalo vždy kolem půly a nebo by se měli dát častější spoje. Většina lidí končí v práci v celou a autobus jezdí pár minut po celé, to spousta nestíhá a je velmi nepříjemné čekat další hodinu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2023 11:03, před rokem

Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2023 16:01, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2023 16:34, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.