Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#63999NESOUHLAS s odůvodněním nepřiznání nároku z úrazové smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2023, před rokem

Daniela Slouková

Znění stížnosti

Dne 4. 12. 2019 se mi, bohužel, změnil život. Toho dne jsem při cestě ze zaměstnání srazila srnu a UTRPĚLA TAK ÚRAZ KRČNÍ PÁTEŘE. Vzpomínám si, že to byl velmi prudký náraz, protože moje malé osobní vozidlo Fiat Punto je lehké a tím také prudkost nárazu byla vyšší než ve velkých a těžších vozidlech. Trpěla jsem prudkou bolestí v oblasti krku, nemohla jsem otočit hlavou ani na jednu stranu, měla jsem zcela zablokovaný krk a bolest byla velmi intenzivní. K praktické lékařce jsem šla až v pondělí 9. 12. 2019, když jsem bolestí nemohla vydržet a krk zůstal stále zablokovaný. Vzhledem k tomu, že nemám lékařské vzdělání, netušila jsem, že mi ošetřující lékařka do zprávy napsala neúrazovou diagnózu, neboť bych se okamžitě ohradila. Také zpětně netuším, co ji vedlo k tomu, že mi do zprávy psala o namáhavé práci a zvedání těžkých břemen, když jsem pracovala u běžného lisovacího stroje, kde se vyrábí lehké plastové kelímky. Zdůrazňuji, že jsem se do osudné havárie s bolestmi v oblasti páteře NIKDY NELÉČILA. Ostatně totéž 14. 5. 2020 svým prohlášením a výpisem ze zdravotní dokumentace potvrdila i samotná praktická lékařka MUDr. Hana Neumannová. Zejména opravila chybně určenou diagnózu na ÚRAZOVÉ PORANĚNÍ. Také neurolog při vyšetření zmiňuje WHIPLASH INJURY. Všechno ostatní už je jen důsledkem tohoto úrazu. Také likvidátor, který pracoval na této cause, již explicitně jmenuje moji událost jako ÚRAZ.
8. 3. 2021 jsem dodala na pojišťovnu VEŠKERÉ PODKLADY, které si pojišťovna vyžádala na základě odvolání, zejména pak zprávy z neurochirurgie a pozor, také PSYCHIATRIE!
12. 4. 2021 jsem doložila i potvrzení o přiznání INVALIDNÍHO DŮCHODU
Vážení, takovou AROGANCI jsem od největší české pojišťovny s takovou tradicí nečekala. Proč mě NUTILI absolvovat mj. psychiatrické vyšetření a požadovali doložit téměř nemožné, já s vypětím všech sil, i přes výrazné bolesti při nutných cestách, které jsem musela absolvovat, dodala všechny nesmyslné požadavky, ale i přes to všechno můj oprávněný nárok nakonec pojišťovna opět zamítla!?


Produkt

Úrazové pojištění


Požadované řešení

Jednoznačně přiznání celého plnění, které mi z úrazového pojištění po úrazu náleží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2023 12:15, před rokem

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Česká pojišťovna a.s., Spálená 75/16, 11000 Praha a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak.

Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.1.2023 07:36, před rokem

Vážená paní Slouková,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti. S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje. S pozdravem Tým Stížností Generali Česká pojišťovna a.s. Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2023 16:57, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 15:41, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.