Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#64002Nechodí postacky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.01.2023, před 2 lety

Lucie Dragounová

Znění stížnosti

Dnes v neděli 15.1. Jsem měla ve večerních hodinách v kasliku složenku. Jde o to, že datum vhození do kasliku, i s podpisem p.Lovasove(kladno Švermov) neodpovídá! Na složené je psáno 10.1. Ne jen ze mi zatajili složenku skoro týden, ještě si dovolí lhát, a psát nepravdivé věci. Budu si stěžovat výše, pokud se to zde nevyřeší. Pořád se ohranicuji tím, že nemají postacka co by roznaseli. Tak nevidím důvod, proč si pro tu poštu nemůžu chodit někam sama! Budu toto udávat dále. Není to po prvé. Od 10.1.co jsem měla peníze mít,bych mohla požadovat náhradu za jejich vinu! Musela jsem si půjčit aby jsmeeli co jíst! Toto už je vrchol


Produkt

Lživé info, pozdní posta


Požadované řešení

Každý den roznaset poštu. Třeba i ti,co drepi na zadku za přepážkou!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2023 12:29, před 2 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.