Společnost


Miroslav Bednarik

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64010Nedodané zboží a nevrácení peněz z www.zdravyeshop.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 měsíců 23 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2023, před 2 lety

Kamila Lišková

Znění stížnosti

13.11.2022 objednáno přes www.zdravyeshop.cz zboží v hodnotě 1021,79 Kč + zásilkovna 79 Kč(1x HOřčíkový komplex 180tbt, 1x multivitamin děti 60tbt), objednávka č. 2020474126 uhrazena 14.11.2022. Zboží nedodáno, po e-mailových urgencích jsem 30. 11. 2022 obdržela prázdnou obálku přes zásilkovu. Opět urgence a výmluvy, že poslali dopředu změnu receptury apod., dne 30.12. jsem doporučeně odeslala Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy. Další urgence a telefonní hovory s p. Bednárikem od 9.1.2023, vždy slíbil, že paní účetní už vrácení peněz zařizuje, opět se nic neděje.


Produkt

1x Hořčíkový komplex 180 tablet, kód 5886; 1x Multivitamin pro děti 60 tablet, kód 5838


Požadované řešení

Vrácení peněz ve výši 1100,79 Kč (1021,79 + zásilkovna 79) na můj účet viz referenční údaj.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.1.2023 10:49, před 2 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2023 21:42, před rokem

Dobrý den,

je vystaven dobropis dle Vašeho emailu, splatnost 30.1.2023. Viz. příloha tohoto emailu. Dekujeme Nicol

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2023 13:54, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.2.2023 08:26, před rokem


Kamila Lišková

Dobrý den,
obdržela jsem od dobropis, dosud však žádná platba neproběhla. Datum splatnosti v dobropisu je uveden 30.1.2023, dnes je 6.2.2023 a stále nic.
Děkuji za spolupráci.

Kamila Lišková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 10:29, před rokem

Děkujeme za odpověď.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla uvést důvod, proč dosud platba neproběhla a určit náhradní termín, kdy budou peníze vráceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.3.2023 08:43, před rokem

Dobrý den, omlouvám se, vystavíme dobropis a peníze zašleme do 3.3.2023. Děkujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.3.2023 09:05, před rokem


Kamila Lišková

Dobrý den, dnes je 8.3.2023, peníze stále nebyly zaslány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2023 09:24, před rokem

Děkujeme za informaci.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla uvést zda (a případně kdy) peníze na účet spotřebitelky odeslala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2023 16:04, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2023 10:00, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku a žádáme ji o sdělení, v jaké fázi se stížnost nachází, případně o její uzavření, nebo o sdělení, zda hodlá využít mimosoudní řešení sporu při České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.8.2023 10:38, před rokem


Kamila Lišková

Dobrý den, v průběhu doby jsem několikráte e-mailem společnost kontaktovala, osoba - Nicol Ježková mne pokaždé požádala o zaslání dobropisu, že zadá účetní příkaz k úhradě. Nikdy se tak nestalo a peníze mi vráceny nebyly. S ohledem na toto bych ráda využila mimosoudního řešení sporu při ČOI, nicméně netuším, co z toho pro mne vyplývá a co pro to budu muset udělat - prosím o informaci. S pozdravem, Mgr. Kamila Lišková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2023 11:49, před rokem

Děkujeme spotřebitelce za informaci.

Co se týká mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci, nalezne všechny potřebné informace zde: https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nejdůležitější informací je, že je služba bezplatná, lhůta pro vyřízení ČOI je 90 dnů (ve výjimečných případech lze prodloužit o dalších 90, avšak průměrná doba řízení je dle ČOI 73 dnů) a pro zahájení řízení je nutné vyplnit formulář zde: https://www.coi.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/. Má-li spotřebitelka další dotazy k této službě, může se obrátit i na naši telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby následně mohla informovat o dalším vývoji stížnosti (např. výsledku řízení při ČOI).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 14:50, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2023 19:49, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme bez dosažení dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.