Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
13.11.2022 objednáno přes www.zdravyeshop.cz zboží v hodnotě 1021,79 Kč + zásilkovna 79 Kč(1x HOřčíkový komplex 180tbt, 1x multivitamin děti 60tbt), objednávka č. 2020474126 uhrazena 14.11.2022. Zboží nedodáno, po e-mailových urgencích jsem 30. 11. 2022 obdržela prázdnou obálku přes zásilkovu. Opět urgence a výmluvy, že poslali dopředu změnu receptury apod., dne 30.12. jsem doporučeně odeslala Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy. Další urgence a telefonní hovory s p. Bednárikem od 9.1.2023, vždy slíbil, že paní účetní už vrácení peněz zařizuje, opět se nic neděje.
1x Hořčíkový komplex 180 tablet, kód 5886; 1x Multivitamin pro děti 60 tablet, kód 5838
Vrácení peněz ve výši 1100,79 Kč (1021,79 + zásilkovna 79) na můj účet viz referenční údaj.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
je vystaven dobropis dle Vašeho emailu, splatnost 30.1.2023. Viz. příloha tohoto emailu. Dekujeme Nicol
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
obdržela jsem od dobropis, dosud však žádná platba neproběhla. Datum splatnosti v dobropisu je uveden 30.1.2023, dnes je 6.2.2023 a stále nic.
Děkuji za spolupráci.
Kamila Lišková
Děkujeme za odpověď.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla uvést důvod, proč dosud platba neproběhla a určit náhradní termín, kdy budou peníze vráceny.
Dobrý den, omlouvám se, vystavíme dobropis a peníze zašleme do 3.3.2023. Děkujeme
Dobrý den, dnes je 8.3.2023, peníze stále nebyly zaslány.
Děkujeme za informaci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla uvést zda (a případně kdy) peníze na účet spotřebitelky odeslala.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitelku a žádáme ji o sdělení, v jaké fázi se stížnost nachází, případně o její uzavření, nebo o sdělení, zda hodlá využít mimosoudní řešení sporu při České obchodní inspekci.
Dobrý den, v průběhu doby jsem několikráte e-mailem společnost kontaktovala, osoba - Nicol Ježková mne pokaždé požádala o zaslání dobropisu, že zadá účetní příkaz k úhradě. Nikdy se tak nestalo a peníze mi vráceny nebyly. S ohledem na toto bych ráda využila mimosoudního řešení sporu při ČOI, nicméně netuším, co z toho pro mne vyplývá a co pro to budu muset udělat - prosím o informaci. S pozdravem, Mgr. Kamila Lišková
Děkujeme spotřebitelce za informaci.
Co se týká mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci, nalezne všechny potřebné informace zde: https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nejdůležitější informací je, že je služba bezplatná, lhůta pro vyřízení ČOI je 90 dnů (ve výjimečných případech lze prodloužit o dalších 90, avšak průměrná doba řízení je dle ČOI 73 dnů) a pro zahájení řízení je nutné vyplnit formulář zde: https://www.coi.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/. Má-li spotřebitelka další dotazy k této službě, může se obrátit i na naši telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.
Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby následně mohla informovat o dalším vývoji stížnosti (např. výsledku řízení při ČOI).
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme bez dosažení dohody.