Společnost


STUDENT AGENCY k.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64012Neochota řešit storno letenky u dopravce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2023, před rokem

Kamila Velebova

Znění stížnosti

Přes Student agency jsme koupili letenky. Saudia airlines ale zrušila část letenky bez náhrady (změnili letiste při zpátečním letu z Bangkoku do Riyadh a ne do Jeddah, odkud jsme meli pokračovat do Mnichova.)
Student agency zadala storno 18.10.2022 a dosud peníze nepřišly (melo byt do 60 dnů)a jen mě odkazují na dopravce a Saudia zase na Student Agency. Sama jsem.urgovala přes Saudii (telefonicky, emailem, i pres jejich web, kde ale je pouze uvedeno ze pokud jsem koupila přes agenturu musím kontaktovat je ) Aktuálně už nereaguje ani Student agency ani Saudia Airlines.


Produkt

Storno části letenky dopravcem (Saudia Airlines)


Požadované řešení

Vrácení peněz od Student Agency,když jsem letenky koupila přes ně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2023 14:10, před rokem

Společnost STUDENT AGENCY k.s. je v tomto případě pouze zprostředkovatelem letecké přepravy osob. Odpovídá pouze za splnění svých povinností souvisejících s uzavřením smlouvy. Společnost o této skutečnosti musí spotřebitele řádně informovat.

S nárokem na finanční kompenzaci by se tak měl spotřebitel obracet na leteckou společnost.

Jestliže dojde ke zrušení letu, dopravce spotřebiteli musí nabídnout alternativní dopravu do cílové destinace. Pokud náhradní let s odletem do dvou dní nenabídne, je možné si zajistit dopravu s jinými aeroliniemi.

Pokud spotřebitel uplatnil nárok na finanční kompenzaci a uplynula šestitýdenní lhůta pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2023 16:11, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2023 11:27, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.