Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#64015Problém s vrácením peněz - Reklamace oprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2023, před 2 lety

Václav Kasan

Znění stížnosti

Do Alzy jsem dával telefon k reklamaci. U reklamace jsem vybral, že bych chtěl nechat telefon opravit.
Po měsíci čekání mi přišel email od Alzy že mi vrací peníze na kartu, kterou byla transakce původně provedena. Tato karta a i celý účet u banky byl již asi rok a půl zrušený. Hned následující pracovní den 2.1. jsem kontaktoval společnost Alza telefonicky kde mi milá paní řekla že upozorní oddělení plateb a poprosí je aby si požádali o upřesnění účtu kam platbu poslat, to se nestalo. Do teď komunikuji s bankou a Alzou a nejsme schopni situaci dořešit.


Produkt

Reklamace mobilního telefonu po úplném selhání


Požadované řešení

Ověření kam odeslat peníze v rámci reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2023 14:14, před 2 lety

Obecně se peněžní prostředky vrací stejným způsobem, jakým byla provedena platba za objednávku. V případě, kdy není možné peněžní prostředky vrátit stejný způsobem, jakým byla provedena platba za objednávku (např. zákazník platil v hotovosti na prodejně nebo kurýrovi, došlo k expiraci platební karty zákazníka a Alza nemá k dispozici jiné platební údaje Kupujícího), by měla Alza vyzvat spotřebitele k doplnění údajů, na který bankovní účet má peněžní prostředky zaslat.

V případě, že spotřebitel společnost informuje o tom, že chce peněžní prostředky zaslat na jiný účet, musí mu společnost vyhovět.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2023 18:25, před 2 lety

Dobrý den,

děkuji za Váš příspěvek.

Bohužel v textu Vaší zprávy neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla reklamace či objednávky, faktury nebo Váš e-mail? Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.

Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.1.2023 22:57, před 2 lety


Václav Kasan

Dobrý den, děkuji za rychlou reakci od obou stran. Jedná se o objednávku 3221368255, případně reklamace ASRE221090900.

Hezký zbytek dne,
Václav Kasan

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.1.2023 19:34, před 2 lety

Dobrý den, děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.

Dle zjištěných podrobností byla platba skutečně automaticky refundována na zdrojový účet v souladu s našimi Obchodními podmínkami. Pokud ji zákazník na svém účtu neeviduje z důvodu zrušeného účtu, bude platba "viset" u banky a nám se zpětně nevrací. V této souvislosti byl zákazníkovi zaslán refundační list, kde je uveden ARN kód. Podle tohoto kódu dokáže banka platbu dohledat a připsat ji na požadovaný účet. Jak jsme již několikrát doporučili panu Kasanovi, nyní je třeba obrátit se s potvrzením na banku.

Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2023 11:31, před 2 lety

Děkujeme stranám za součinnost.

Spotřebiteli doporučujeme, aby se obrátil na banku - jestliže peníze nevrátila společnosti, bude vhodnější požadovat peníze přímo od ní.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informovat o dalším vývoji případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.2.2023 23:26, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 15:48, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.