Počet nahlášených stížností: | 312 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den od ledna 2022 jsem několika emaily a telefonickými hovory žádala o vystavení vyúčtování u 3 odběrných míst neprovedeného od r2020.
1.8.2022 jsem u jednoho odb. místa přešla k jinému dodavateli a 1.10.2022 jsem přešla u 3 odb.míst k jinému dodavateli. Do dnešního dne 16.1.2023 opět přes několikeré urgence emaily.tel.hovory, dnes mně byl telefon při mém volání vypnut a to už mně nadmíru rozčililo. KDYŽ JSEM V ZÁŘÍ NEZAPLATILA NEOPRÁVNĚNÉ NAVÝŠENÍ ELKTŘINY, VZHLEDM K NÁSLEDUJÍCÍMU UKONČENÍ SMLOUVY HNED MI BYLA ULOŽENA SANKCE 100 KČ A HROZBA ODPOJENÍ ELEKTŘINY. ALE PORUŠOVÁNÍ Z VAŠÍ STRANY JE V POŘÁDKU, KDYŽ NEJSTE SCHOPNI OD R.2020 ZASLAT VYÚČTOVÁNÍ
EAN 859182400405623663 odběr ukončen 1.8.2022 EAN859182400405623656 EIC 27ZG400Z0057382T a EIC 27ZG4000057383 R odběr u těchto 3 míst ukončen 1.10.2022 Lidmila ŽÁKOVÁ Sloupská 347 Nový Bor
Obracím se se žádostí o urychlené provedení vyúčtování na výše uvedená odběrná místa od r. 2020
|
Tweet |
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období, měl by uplatnit reklamaci. Reklamuje-li spotřebitel vyúčtování, je dodavatel povinen vyřídit reklamaci ve lhůtě 15 kalendářních dní. Nedodržení lhůty je sankcionováno v případě plynu částkou 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 7 500 Kč (dle § 16 odst. 3 písm. a) vyhlášky č. 545/2006 Sb.), v případě elektřiny částkou 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však do částky 24 000 Kč (dle § 17 odst. 2 vyhlášky č. 540/2005 Sb.).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.