Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dostala jsem upomínku za nezaplacenou fakturu č. 30011803, přestože jsem po prvním reklamním balíčku další zasílání včas zrušila. Termín zrušení byl26.2.2022, nejdříve jsem napsala email17.2.2022 a pak jsem ještě telefonicky zrušila zasílání22.2.2022.Bylo mi potvrzeno zrušení. Avšak přesto přišel další nevyžádaný balíček, byl vhozen do schránky a to 6.3.2022, chtěla jsem balíček vrátit, ale bylo mi řečeno, že nemusím, že je to chyba zaměstnanců expedice. Tím jsem to považovala za vyřízené, bohužel jsem dostala další upomínku a to i s navýšenou částkou(původně 999,00 nyní již 1305,30)Protože jsem splnila vše podle pokynů od společnosti, nevím, proč bych měla zásilku platit.Balíček mohu stále vrátit, je nepoužitý.
Údajná částka není nijak zvlášť vysoká, ale platit za něco, co mi bylo vnuceno, nemíním.
Přímý email na spol. Stander neexistuje, na telefony nereagují a proto se obrátím na policii ČR,popřípadě na media. Předpokládám, že se přidají i další stěžovatelé. Děkuji Šárka Seidlová
Výrobek APLECDER+CBD 1+1
Prosím vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nic neobjednal (resp. objednávku zrušil a ta tím zanikla) a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je.
Doporučujeme přesto spotřebiteli, aby možný závazek preventivně vypověděl společně s žádostí o vymazání osobních údajů o spotřebiteli. Ideálně doporučeným dopisem s dodejkou adresovaný společnosti: Stander Sp. z.o.o., P.O.BOX 18, Praha 2, 120 00. V případě sporu bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Výpověď smlouvy, resp. odstoupení od smlouvy neznamená uznání jakéhokoliv závazku vůči společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.