Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Cena zpravy 99 Kc s DPH za sluzbu Brain-Teacher. Pro zruseni posli SMS ve tvaru STOP BRAIN na cislo 90302. Vice info posli SMS HELP na 90302 stále mi to chodí zprávy nevím jak to zrušit
Chtěl bych to zrušit děkuji za odpověď Filip
|
Tweet |
V obdobných stížnostech se jedná o neoprávněně naúčtovaný poplatek ve výši 99 Kč, který se spotřebitelům strhává každý měsíc.
Prodávající je povinen informovat spotřebitele o zaúčtování platby za jeho služby a spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal.
Předně spotřebitele upozorňujeme, že společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu.
Spotřebiteli předně doporučujeme kontaktovat společnost ComGate Payments se vzniklým problémem. Kontakt na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.comgate.sk/kontakty.
Spotřebitel také může kontaktovat svého operátora s žádostí o zrušení těchto plateb. Tím ale nemusí dojít ke zrušení služby - je proto vhodné kontaktovat přímo poskytovatele služby (např. e-mailem).
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, pane Filipe,
společnost ComGate Payments, a.s. je technickým zpracovatelem platebního řešení Premium SMS, není poskytovatelem služeb pomocí Premium SMS hrazených .
Pokud si přejete prémiové SMS zrušit úplně, obraťte se prosím na svého operátora.
S přáním hezkého dne
Jana, Comgate
Žádáme spotřebitele o sdělení, jakým způsobem se stížnost vyvinula, popřípadě o její uzavření. Neučiní-li tak, stížnost budeme nuceni uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.