Společnost


Jablíčkový ráj

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6403Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2015, před 10 lety

Eva Pichalová

Znění stížnosti

Tato objednávka byla zaplacena 19.2.2015. Toto je odpověď

Dobrý den,

potvrzujeme odeslání vaší zásilky s objednávkou křížal z www.jablickovyraj.cz , zásilka byla předána České poště k doručení.

Rekapitulace:
Jméno a příjmení: Eva Pichalová
Číslo objednávky: 2545
Počet objednaných balení (ks): 10
Celková cena zásilky (Kč): 360
Platba: již uhrazeno dopředu na účet

Zásilku vám pošta společně s malým dárkem doručí během následujících pracovních dní.

Příjemný den, děkujeme za objednávku.
Tomáš Říha

E-mail: tomas@jablickovyraj.cz

Tel: 466 566 950



Fakturační údaje:

D.F.T., s.r.o.

Mezi Mosty 1795

530 03 Pardubice

IČ: 25274414

DIČ: CZ25274414

Společnost je zapsaná u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, spis 12077.


Požadované řešení

Vrácení peněz 360,- kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2015 15:27, před 10 lety

Jestliže byla kupní smlouva uzavřena, smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající měl povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nebyla-li doba sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

Protože postačí pokud spotřebitel poskytne dodatečnou lhůtu (po uplynutí sjednané lhůty nebo po uplynutí přiměřené doby po vyzvání k dodání, nebyla-li doba přesně ujednána) k plnění podnikateli i mlčky, může spotřebitel odstoupit z důvodu prodlení dle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením se smlouva od počátku ruší. Neodpovídá-li již prodávající na e-maily, komunikaci doporučujeme vést písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Je-li poškozených více a subjekt neměl v úmyslu zboží dodat, do úvahy může připadat i trestněprávní odpovědnost. Jde-li o tento případ, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení. Situace může být posouzena i jako přestupek proti majetku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 12:46, před 10 lety

Podnikatele jsme vyzývali k reakci na podanou stížnost. Doposud však na naši výzvu nereagoval. Vzhledem k této skutečnosti jsme nuceni případ uzavřít, protože služba VašeStížnosti.cz je založena na dobrovolném smírném řešení spotřebitelského sporu mezi podnikatelem a spotřebitelem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.