Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Zabouchla jsem si klíče v bytě ,v panice a ve stresu protože se mi to stalo poprvé jsem si našla na internetu první odkaz co mi vyskočil zámečnictví svoboda pohotovost.Pán mi po telefonu řekl že mi posílá zamečníka. Po hodině se na místo dostavili dva pánové věk tak 25-30 maximálně.Byli nepříjemní už od pohledu,chtěli po mě doklad totožnosti a podpis kde mi ani neřekli co vlastně podepisuji celou dobu nám říkal že se na jeho práci nesmíme dívat což jsem absolutně nepochopila.Poté co dveře otevřeli mi oznámili že chtějí 6600 korun(za otevření bezpečtnostních dveří v tu dobu jsem si říkala to je pálka ale nevěděla jsem kolik se normálně cena pohybuje ,nikdy jsem to řešit nemusela.Takže jsem to zaplatila a následně po vyžádání dokladu mi řekli že mi zašlou fakturu na mail.Po 20 minutách jsem si to pořád přehrávala v hlavě jak je to přepálený a po hledání na internetu mi vyskočila reportáž o zámečnících kteří si účtujou nesmyslné částky a samozřejmě byli to oni.
Ještě ten den jsem byla na policejní stanici.Pravděpodobně své peníze už neuvidím a dalších x měsíců si budu říkat jak jsem úplně pitomá.
Nicméně doufám,že už nikdo nezažije podobnou situaci.
Zámečnictví svoboda
Chtěla bych vrátit peníze
|
Tweet |
Prodávající (či poskytovatel služby) je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.
Zkrácená strana může požadovat o zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.
V případě, že by prodávající nereagoval na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Servis Direkt 24 s.r.o., Křižíkova 180/28, 186 00 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.