Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64040Rychlík VYSOČINA PRAHA R975

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2023, před rokem

Dominika Dikyová

Znění stížnosti

Dobrý den,
každý den jezdím směr Golčův Jeníkov Praha a zpátky. Platím za první třídu nemalé peníze a jezdí stále vagón který není víš než 3třída bez WiFi bez zásuvek a věčně totálně přeplněná, protože jezdí málo vagónů v 2třídě. Toto už je min 5 let co jezdím. Jak je možné, že v dnešní civilizované společnosti ještě vůbec můžete takto nechat jezdit jednu z nejvíce vytížených tras???
Kdy to hodláte změnit? Je to neskutečný hnus oproti jiným spojům.


Produkt

3třída místo první


Požadované řešení

Přiřazení více vagónů min v 6:39 kdy jezdí lidi do práce a v 17:06 kdy jezdí z práce. Plus 1 třídu na úrovni první třídy...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2023 16:36, před rokem

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.