Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
každý den jezdím směr Golčův Jeníkov Praha a zpátky. Platím za první třídu nemalé peníze a jezdí stále vagón který není víš než 3třída bez WiFi bez zásuvek a věčně totálně přeplněná, protože jezdí málo vagónů v 2třídě. Toto už je min 5 let co jezdím. Jak je možné, že v dnešní civilizované společnosti ještě vůbec můžete takto nechat jezdit jednu z nejvíce vytížených tras???
Kdy to hodláte změnit? Je to neskutečný hnus oproti jiným spojům.
3třída místo první
Přiřazení více vagónů min v 6:39 kdy jezdí lidi do práce a v 17:06 kdy jezdí z práce. Plus 1 třídu na úrovni první třídy...
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.