Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nejen, že si berete nějaký poplatek 75,- za včasné zrušení jízdenky se Slovenskem (Mezinárodní spoje) což mi nepřijde vůbec logické. A ještě na to vrácení čekám 3 týdny!!!
A když si člověk chce zrušit Můj ČD kredit na svém účtu, si dovolíte žádat o 50,-.
Proč to je takový problém přeposlat ty peníze všechny?????
Jako hraje si na dávání nějakých bodů o které ani člověk nestojí, ale stojí o férové jednání, kdy se mi vrátí stejná částka.
Začala jsem s vámi jezdit v roce 2022, protože RegioJet vlaky kam já se potřebuji dostat nejezdí. A do tohoto momentu jsem byla spokojená i ze strany průvodčích, ale tohle, že nedostanu tu částku, kterou jsem do toho dala zpátky, když jsem včas jízdenku zrušila a když vidím, že s ČD kreditem to nemáte ještě zvládnuté tak raději si jízdenky budu kupovat jako předtím. Žádám o poslání celé částky bez placení 50,- poplatku.
Děkuji
|
Tweet |
Lhůta, ve které by měly být finanční prostředky vráceny, by měla být přiměřená.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.