Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Spad na balkone spatne proveden od vytokove trubky do stran ze spadem 5 mm.tvori se kaluze a voda neodteka.po rekonstrukci zatepleni fasady a go balkonu.dne 28,1 2015 podana reklamace dne 9,3 2015 kontrola zavad technikem ktery si donesl 60 cm vodovahu a tudiz nebyl schopen zjistit toleranci spadu do stran .po te jsem obdrzel vyrizeni reklamace jako neuznanou a uzavrenou.
znovu provedeni vyspadovani balkonu a oprava odtokoveho kanalku
|
Tweet |
Pokud jde o vady díla, je třeba je reklamovat bez zbytečného odkladu poté, kdy je spotřebitel zjistil nebo při náležité pozornosti zjistit měl, nejpozději však do dvou let od předání díla. U vad, které jsou nepodstatným porušením smlouvy, má spotřebitel právo na odstranění vady nebo přiměřenou slevu. U vad, které jsou podstatným porušením smlouvy, má spotřebitel dále právo odstoupit od smlouvy.
Jestliže již vada byla reklamována a zhotovitel reklamaci zamítl, je na spotřebiteli, aby zamítnutí rozporoval a prokázal existenci vady odborným vyjádřením, nejlépe znaleckým posudkem. V něm by se znalec zabýval existencí a povahou vady. V případě, že by posudek vyšel ve prospěch spotřebitele, měl by spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení.