Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Dobrý den, dne 10.1.2023 jsem si objednala u společnosti Alza televizi 43 Gogen TVQ 43x852 GWEB.Následně mi byla zaslána objednávka č. **. Až do včerejšího dne se mi nikdo neozval,takže jsem včera i dnes kontaktovala vaší informační linku 225340111 a bylo mi sděleno, že je tam problém s dopravou a změněno na dopravce Česká pošta. V požadavcích na služby jsem požadovala dopravu na adresu a zapojení nové televize a odvoz staré, vše mi bylo přislíbeno, následně mně přišel od vás mail, že : " v období 1.11-1.4. nezapojujeme TV do proudu kvúli nízkým teplotám, Tv se musí nejdříve ustálit na pokojovou teplotu, v opačném případě by hrozilo poškození zboží". Vzhledem k tomu, že televize nebude umístěna venku, ale ve vytápěnén bytě, tak mně vaše sdělení přijde jako nepovedený vtip, navíc když zjevně nemáte problém instalovat televizi na zeď (nabídka vašich služeb). Je mi 71 let, takže služba, kterou jsem požadovala je pro mě nezbytná. H. Medunová
Zapojení nové televize a odvoz staré.
|
Tweet |
Prodávající v popisu služby výslovně uvádí, že od 1. 11. do 1. 4. není TV zapojována do proudu kvůli nízkým teplotám (TV se musí ustálit na pokojovou teplotu, v opačném případě by hrozilo poškození zboží, které po cestě prochladne). V tomto případě se domníváme, že zapojení televize do elektřiny být provedeno nemusí, ovšem montáž a ostatní služby, které neohrožují zboží by měly být řádně provedeny.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji za zprávu a společnosti dTest za vyjádření.
Na našich webových stránkách uvádíme, že od 1. 11. do 1. 4. zapojení TV neprovádíme. V objednávce číslo: 473783944 je objednáno pouze standardní doručení na adresu zákazníka, za cenu ve výši 99 Kč, které nezahrnuje další služby.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.