Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#64060Služba zapojení nové televize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2023, před 2 lety

Helena Medunová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 10.1.2023 jsem si objednala u společnosti Alza televizi 43 Gogen TVQ 43x852 GWEB.Následně mi byla zaslána objednávka č. **. Až do včerejšího dne se mi nikdo neozval,takže jsem včera i dnes kontaktovala vaší informační linku 225340111 a bylo mi sděleno, že je tam problém s dopravou a změněno na dopravce Česká pošta. V požadavcích na služby jsem požadovala dopravu na adresu a zapojení nové televize a odvoz staré, vše mi bylo přislíbeno, následně mně přišel od vás mail, že : " v období 1.11-1.4. nezapojujeme TV do proudu kvúli nízkým teplotám, Tv se musí nejdříve ustálit na pokojovou teplotu, v opačném případě by hrozilo poškození zboží". Vzhledem k tomu, že televize nebude umístěna venku, ale ve vytápěnén bytě, tak mně vaše sdělení přijde jako nepovedený vtip, navíc když zjevně nemáte problém instalovat televizi na zeď (nabídka vašich služeb). Je mi 71 let, takže služba, kterou jsem požadovala je pro mě nezbytná. H. Medunová


Požadované řešení

Zapojení nové televize a odvoz staré.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2023 10:02, před 2 lety

Prodávající v popisu služby výslovně uvádí, že od 1. 11. do 1. 4. není TV zapojována do proudu kvůli nízkým teplotám (TV se musí ustálit na pokojovou teplotu, v opačném případě by hrozilo poškození zboží, které po cestě prochladne). V tomto případě se domníváme, že zapojení televize do elektřiny být provedeno nemusí, ovšem montáž a ostatní služby, které neohrožují zboží by měly být řádně provedeny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.1.2023 09:52, před rokem

Dobrý den, děkuji za zprávu a společnosti dTest za vyjádření.
Na našich webových stránkách uvádíme, že od 1. 11. do 1. 4. zapojení TV neprovádíme. V objednávce číslo: 473783944 je objednáno pouze standardní doručení na adresu zákazníka, za cenu ve výši 99 Kč, které nezahrnuje další služby.
S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2023 16:55, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2023 15:39, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.