Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#6407Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

26 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2015, před 10 lety

Petr Baka

Znění stížnosti

Před vánoci 2014 jsem zakoupil v Příbramské pobočce CZC.CZ tablet Acer Aspire Switch.Po 3 měsíčním používání nedrží napájecí adapter v konektoru. 10.2.2014 jsem tablet odnesl na reklamaci.Přijímací technik sepsal příjem kde uvedl (napájecí adaptér nedrží v konektoru, možné mech. poškození - případně zákazník žádá cn.)
Dne 6.3. mi bylo oznámeno, (Vaše reklamace je stále v servisu, zatím nemáme k dispozici ani případný cenový návrh.)
Od této doby mi servisní tým pořád dokola píše že se nejedná o záruční servis.
Dnes je to 50 dní od převzetí tabletu na reklamaci, nikdo nic neví,nikdo se o nic nezajímá.2 měsíce platím zbytečně mobilní internet a vůbec nevím jak ještě dlouho.
Může mi teda někdo říct co je na napájecím konektoru tak složitého, že tak renomovaná firma jako je CZC.CZ a s ní autorizovaný servis ACER nedokáže za 50 dní reagovat a jak je možné,že zboží v záruce není přijmuto na záruční servis, aniž by o tom rozhodl autorizovaný servis?


Produkt

Tablet Acer Aspire Switch 10/10,1"/Z3735F/64GB/W8.1, stříbrná


Požadované řešení

Výměna zboží - Vrácení peněz - Bezplatná oprava - jakékoliv z těchto řešení jen ať to není na vánoce 2015


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 17:17, před 10 lety

Upozornění na možné mechanické poškození neznamená, že se nejedná o reklamaci. Prodávající je povinen reklamaci přijmout o rozhodnout o ni ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Dále je prodávající povinen o vyřízení reklamace informovat spotřebitele, tedy ke spotřebiteli by se měla dostat jasná informace o tom, zda je reklamace vyřízena nebo je zamítnuta. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Pokud prodávající informační povinnost nesplnil, jedná se z pohledu zákona o ochraně spotřebitele o nikoli řádně vyřízenou reklamaci. To nicméně nemusí nutně znamenat, že by ze soukromoprávního pohledu nastala možnost spotřebitele odstoupit od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace, protože soud by se v případě sporu zajímal, zda byla reklamace uplatněna důvodně. Závěrem lze říci, že aby bylo učiněno zadost požadavkům zákona o ochraně spotřebitele, prodávající měl spotřebitele informovat o vyřízení reklamace v zákonné a zároveň je povinný vystavit mu písemné odůvodnění reklamace. Případné posuzování mimozáruční opravy je nutné od předchozího kroku formálně oddělit, a to právě informováním spotřebitele a jeho souhlasem s dalším postupem, který může být dán i předem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.4.2015 20:41, před 10 lety


Petr Baka

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, chci vám moc poděkovat za pomoc při řešení mé stížnosti na společnost CZC.cz. Firma mi zaslala dobropis a poté i poslala peníze na účet. Ještě jednou moc děkuji. S pozdravem Petr Baka