Společnost


xsmobile SP Z.O.O.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64079Neoprávněné stržení z účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2023, před rokem

Miroslav Nejezchleb

Znění stížnosti

Neoprávněné stržení z účtu. Zablokoval jsem


Požadované řešení

Reklamovat a zablokovat-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2023 08:20, před rokem

Společnost by v případě sporu musela prokázat, že s ní spotřebitel smlouvu uzavřel a má tak na peníze právní nárok. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, které by musela spotřebiteli vrátit - pokud by tak neučinila ani po výzvě, mohl by spotřebitel mimo dlužnou částku požadovat také úroky z prodlení.

Spotřebiteli doporučujeme kontaktovat nejen společnost, ale i banku, která by mohla tyto platby do budoucna zablokovat. Může to však být spojeno s poplatkem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2023 15:55, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2023 11:21, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.