Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#64081Prošetření bezpečnostních prvků Vaší internetové stránky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2023, před rokem

Jitka Budínová

Znění stížnosti

Já, Jitka Budínová , narozená ***, bytem *** Vás tímto žádám o prošetření bezpečnostních prvků na Vaší internetové stránce.Výsledky šetření a případné nápravy mi sdělte na moji mailovou adresu.
8.1.2023 jsem s mojí dcerou navštívila Vaši internetovou stránku, kvůli prodeji oblečení.A to s plnou důvěrou, neměla jsem pochyb o tom že vstupuji na důvěryhodnou , stránku. Tak se prezentujete na veřejnosti.Váš systém ( odkaz) mě odkázal na internetové bankovnictví. Z důvodu prvotního prodeje. Přihlásit se nešlo tak jsme opustily stránky bez jakýchkoliv obav , s pocitem bezpečí.
Po několika dnech jsem však se zděšením zjistila že můj účet byl " vyluxován" .
Též chci říct , že mezi návštěvou Vaší internetové stránky a tohoto hrůzného zjištění, jsem nenavštívila žádnou obdobnou internetovou stránku, kde je potřeba využít mého internetového bankovnictví.
A proto se Vás tímto způsobem ptám a požaduji zahájení šetření, jak se mohlo stát , že Váš antivirový program , či jiný bezpečnostní systém byl " prolomen" a dostal se k Vám hacker, který mě zbavil nejenom mých úspor a ještě mě dostal do debetu.
Samozřejmě že že celá věc je nahlášená na PČR a je v šetření.
Věc řeším i s bankou.
Domnívám se že Vy jste prvním článkem nepříliš silné ochrany zabezpečení
Proto tímto dávám podnět k zahájení šetření ve výše uvedené věci.Hodlám s Vámi spolupracovat a dobrat se ke zdárnému konci.
Prozatím ČOI jako Váš dozorující státní orgán a jiné subjekty nechci do tohoto případu angažovat.
S pozdravem Jitka Budínová ***


Požadované řešení

Vše jsem již popsala


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2023 09:36, před rokem

K zabezpečení webových stránek:
Spotřebitelům vždy doporučujeme před navštívením webových stránek, aby si zkontrolovali, zda je jejich návštěva na webu bezpečná. Na tuto skutečnost může upozornit i prohlížet (např. Chrome) v liště napravo, kde zadáváte webovou adresu, prostřednictvím symbolu stavu zabezpečení. Pokud se objeví symbol nezabezpečeno nebo nebezpečné, nedoporučujeme spotřebitelům na takových stránkách uvádět své soukromé ani osobní údaje. Informace, které na takový web spotřebitel odešle, může někdo jiný dohledat a zobrazit.

K bezdůvodnému obohacení:
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

V tomto případě se ale mohlo jednat o podvod ze strany někoho jiného. Může se jednat o podobný případ jako v uvedeném článku (zde: https://www.dtest.cz/clanek-9669/facebook-marketplace-raj-podvodniku). V takovém případě je vhodné se obrátit na PČR, jak již dle popisu spotřebitel učinil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2023 17:06, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2023 23:26, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.