Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem dne 16.9.2022 od společnosti DATART výrobek Xiaomi Mi TV Stick. Od samého začátku se výrobek po připojení k jakékoliv televizi neustále restartuje a je nepoužitelný. Již jsem ho třikrát reklamoval (dnes jsem obdržel třetí zamítnutí reklamace) pro stejnou závadu, ale pokaždé mi ho servis VSP Data vrátil s tím, že reklamaci neuznává - chyba se neprojevila. Dokonce jsem i obchodu DATART poskytl video se záznamem závady. Samozřejmě servis VSP Data toto video ani neměl zájem shlédnout.
Už při řešení reklamace nás s prodavačem oslovili další zákazníci ve frontě za mnou, že s touto společností a stejným výrobkem mají naprosto stejnou zkušenost. Bohužel ztratili chuť to dále řešit a radši 1000,- za výrobek "odepsali".
Na fórech o android TV se již kupí plno dalších nespokojených lidí se stejným problémem. Prosím o radu jak postupovat. Máme nejdříve kontaktovat ČOI s oznámením jejich praktik nebo se radši spojit dohromady a podat hromadnou žalobu? Už nevíme jak se bránit jejich taktice, že reklamaci neuznají s tím, že se u nich závada neprojevila i přesto, že po návratu zařízení vykazuje stále stejnou závadu.
Poznámka: Vlastním i druhé stejné zařízení, které jsem koupil napřímo z Číny. Již několik let na stejných televizích pracuje naprosto bez závad. proto můžu s klidem říci, že závada není na televizoru, ale jednoznačně na zakoupeném výrobku v DATARTU. Bohužel jsem vždy mezi reklamacemi dlouhodobě onemocněl takže jsem nemohl vždy řešit další reklamaci po obdržení té předchozí.
Multimediální zařízení Xiaomi Mi TV Stick
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
Dle České obchodní inspekce jedním ze závěrů reklamace může být i to, že se reklamovaná vada neprojevila. Většinou to, že se vada neprojevila či nebyla zjištěna, konstatuje servis, který provádí odborné posouzení a odstranění zjištěných vad. Je proto důležité při uplatnění reklamace podrobně popsat, za jakých okolností se vada objevuje, co jí předchází či po jak dlouhé době se zařízení samo vypne. Pokud se spotřebiteli podaří ji předvést před pracovníkem přijímajícím reklamaci, je vhodné, aby pracovník i toto zaznamenal do reklamačního protokolu. V ostatních případech doporučujeme spotřebiteli vadu zachytit třeba fotografií nebo na videu, které následně předá spolu s reklamací, jak již dle popisu spotřebitel nejspíše učinil.
Pokud se nedaří spotřebiteli servis, ani prodávajícího o existenci vady přesvědčit, je nutné vyhledat nestranného znalce v daném oboru, který výskyt vady může průkazně potvrdit. Následně se opět spotřebitel musí obrátit na prodejce s reklamací.
Spotřebitel by měl reklamaci řešit přímo s prodávajícím, který za servis zodpovídá.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Zdravim,
zakaznik a opravy byly dohledany. Zarizeni bylo v nasem servisu vzdy radne otestovano a pracovalo bez reklamovanych problemu. Vzhledem k tomu, ze se muze jednat o kompatibilitu instalovane infrastruktury, bude zakaznik kontaktovan k doreseni problemu.
S pozdravem Jindrich Zitek, reditel VSP DATA a.s.
Byl jsem kontaktován servisem s dotazy na které jsem odpověděl a čekám na další postup z jejich strany.
Spotřebitel nás informoval, že servis společnosti VSP uznal závadu a vrátil mu kupní cenu. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.