Společnost


Rozbaleno.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6409Hradí veškeré náklady na dopravu zpět prodejce?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2015, před 10 lety

Růžena Tajrychová

Znění stížnosti

24.2. 2015 mi přišla objednaná zahradní lavice rozm. 180x60cm, váha 25 kg. První obal byl neporušen a proto nebyl sepsán protokol o poškozeném doručení Českou poštou. Po otevření se ukázalo, že lavice má prasklou jednu příčku a potlučenou podpěru pro ruce. Vše do surového dřeva. Nafotila jsem a zaslala reklamaci firmě Rozbaleno cz, kde při prodeji deklarovali, že zboží je ok; jen poškozený obal. Vyzvali, abych oslovila Českou poštu, že to nezpůsobili oni. Potvrzení jsem vyřídila. Nyní žádají, abych jim zaslala lavici zpět, jejich kurýrem, že mi vrátí peníze. Jsem důchodkyně a tak objemný balík, byť 2 lidé do původního rozbitého kartonu nedokážeme znovu zabalit. Je nutno obstarat karton nový.
Vím není to moje povinnost, ale oni to požadují.
Nabídla jsem, že lavici koupím s 50% slevou a dám opravit a natřít. Cena byla Kč 2640,-. Přiznali mi pouze slevu 800,- Kč.
Děkuji za Váš čas a radu
S úctou

R. Tajrychová
Č.Budějovice


Produkt

ZR000023468_AA1 Zahradní drevená lavice Bodo


Požadované řešení

- dřevěná nová příčka této délky, nová opěrka, práce a nový nátěr pro venkovní ošetření vyjdou víc jak 800,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2015 14:58, před 10 lety

Pokud se jednalo o reklamaci, má spotřebitelka právo na dodání nové věci a není-li to možné může od smlouvy odstoupit. Při oprávněné reklamaci má spotřebitelka právo na úhradu nákladů, které ji v souvislosti s uplatněním reklamace vznikly. Mělo by se jednat o účelně a nutně vynaložené náklady. Z tohoto důvodu doporučujeme se se společností na způsobu vrácení zboží domluvit.

Reklamaci lze řešit i poskytnutím přiměřené slevy. Zákon však nestanoví přímo, jakým způsobem se přiměřená sleva určí, nicméně obecně se vychází z rozdílu mezi cenou věci bez vad a cenou vadné věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2015 14:05, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.