Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
24.2. 2015 mi přišla objednaná zahradní lavice rozm. 180x60cm, váha 25 kg. První obal byl neporušen a proto nebyl sepsán protokol o poškozeném doručení Českou poštou. Po otevření se ukázalo, že lavice má prasklou jednu příčku a potlučenou podpěru pro ruce. Vše do surového dřeva. Nafotila jsem a zaslala reklamaci firmě Rozbaleno cz, kde při prodeji deklarovali, že zboží je ok; jen poškozený obal. Vyzvali, abych oslovila Českou poštu, že to nezpůsobili oni. Potvrzení jsem vyřídila. Nyní žádají, abych jim zaslala lavici zpět, jejich kurýrem, že mi vrátí peníze. Jsem důchodkyně a tak objemný balík, byť 2 lidé do původního rozbitého kartonu nedokážeme znovu zabalit. Je nutno obstarat karton nový.
Vím není to moje povinnost, ale oni to požadují.
Nabídla jsem, že lavici koupím s 50% slevou a dám opravit a natřít. Cena byla Kč 2640,-. Přiznali mi pouze slevu 800,- Kč.
Děkuji za Váš čas a radu
S úctou
R. Tajrychová
Č.Budějovice
ZR000023468_AA1 Zahradní drevená lavice Bodo
- dřevěná nová příčka této délky, nová opěrka, práce a nový nátěr pro venkovní ošetření vyjdou víc jak 800,- Kč
|
Tweet |
Pokud se jednalo o reklamaci, má spotřebitelka právo na dodání nové věci a není-li to možné může od smlouvy odstoupit. Při oprávněné reklamaci má spotřebitelka právo na úhradu nákladů, které ji v souvislosti s uplatněním reklamace vznikly. Mělo by se jednat o účelně a nutně vynaložené náklady. Z tohoto důvodu doporučujeme se se společností na způsobu vrácení zboží domluvit.
Reklamaci lze řešit i poskytnutím přiměřené slevy. Zákon však nestanoví přímo, jakým způsobem se přiměřená sleva určí, nicméně obecně se vychází z rozdílu mezi cenou věci bez vad a cenou vadné věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení.