Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Na pobočce Praha-Letiste už neplatí žádné slevy jako jsou v letáku!!!!! Velké zklamání,dejte si to pozor!!!!
Klamani zákazníka
Vraceni platnosti akci do všech prodejen
|
Tweet |
Domníváme se, že i přes řádné uvedení ceny u zboží na prodejně, měla společnost účtovat cenu z letáku, pokud se akce na dané zboží v letáku vztahovala.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Žádná změna. Prostě si že zákazníků dělají srandu. Pro příště vím,že zde za přemrštěné ceny nikdy nic nenakoupim
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme, dosažení smírného řešení není evidentně možné.