Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dne 17.1.2023 zaslala vaše společnost sms zprávu s informací,doručení zásilky **. Řidič mne 2 x prozvonil a když jsem nestihla zvednout a volala zpět,nešlo už se s ním spojit.Na této adrese se vždy nacházela Zdravotní poliklinika!Jsem přesvědčena,že řidič na této adrese nebyl poprvé,lze to rozumně předpokládat,neb v celé poliklinice se nachází spousta lékařů a zásilkovnu zde vidím často přijíždět,protože Optika se nachází v přízemí Polikliniky. Z adresy je patrné,že se nejedná o soukromý byt, ale provozovnu Optiky,takže není těžké rozumově domyslet,že v doručení nebrání žádná okolnost,která by doručení na adresu,přes nepřijatý hovor omezovala.Na situaci je mou osobou nahlíženo tak,že nebyla plně vykonána služba,za kterou odesilatel plně zaplatil a nebránily v tom žádné okolnosti.Optika běžně spolupracuje s Ćeskou postou,společností PPL a DPD a budiž jim ke cti,že s takto liknavým přístupem jsem se jestě nesetkala.Ŕidič navíc doručil balik do provozovny Homola holding v Kunčicích,kde neinformují na svých stránkách klienty zásilkovny,že si vnitřními předpisy podminují zákaz vstupu se psem.Mám nemocného malého psa,který trpí separační úzkostí a srdeční chotobou. Bylo mi krajně nepříjemné se s paní dohadovat,že nemohu malého psa,kterého jsem držela v náručí zavřít v autě a paní mi odmítala zásilku vydat.Vzhledem k tomu,že na místě nejsou potraviny jsem to opravdu nečekala.Doručení zásilky vaši společností ve mne zanechalo velmi hořkou zkušenost,kterou bych si nerada zopakovala.
Požaduji vrácení částky 30,- kč na účet odesilatele,jelikož v doručení na adreau,za které bylo zaplaceno,nebránily žádné okolnosti. Jsem ochotná pochopit,že se jedná o pochybení řidiče a nemělo by to vrhat stín na celou společnost.V případě kladně vyřízené reklamace jsem ochotná na tuhle nepříjemnost zapomenout a zdržet se negativní recenze vaší společnosti.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Dobrý den, paní Kosňovská, v případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když nám poskytnete číslo vaší zásilky, abychom mohli průběh doručení ověřit a případně sjednat nápravu. Něco takového se nesmí stát. Gabriela, tým Zásilkovny
Děkujeme za poskytnutou součinnost.
Spotřebitelka nám zaslala následující vyjádření: "...Zásilkovna reklamaci vyřešila velmi seriozním způsobem,vrátila celou částku ,ač jsem požadovala jen část.S vyřízením reklamace z jejich strany jsem velmi spokojená..."
Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.