Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#6411Špatné a zapáchající grilované maso

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.04.2015, před 10 lety

Jana Dohnalová

Znění stížnosti

Dne 31.3.2015 jsem zakoupila v jídelním koutu Tesco Kolín grilovaná stehna v ceně 129,-Kš/kg a grilovaná křídla v ceně 87,90Kč/kg.
Po přinesení domů jsem balíčky rozbalila a zjistila, že grilovaná stehna silně zapáchají starým masem. Už se mi to stalo jednou, ale myslela jsem si, že to byla náhoda, kdy se ogrilovalo kuře "staršího data". Tyto stehna ale byla natolik cítit "starým zatuchlým" masem, že se nedala konzumovat. Nechtělo se mi ale přes celé město jít zpátky s balíčky, abych je vrátila, tak vše skončilo v kontejneru. Moje celková újma v penězích činí 102,90Kč, ale než chytit salmonelu, z masa zakoupeného v Tescu Kolín, člověk raději oželí finance!
Když Tesco v Kolíně neprodá do doby trvanlivosti kuřata, tak je poté následně grilují, aby ztráta za neprodaná kuřata nebyla taková?
Myslí si v Tesco v Kolíně, že zákazníci jsou prasata, která zkonzumují vše?
Jsem teď poučená, že v tomto obchodním řetězci si již v jídelním koutě nikdy nic nezakoupím.


Produkt

grilovaná stehna a křídla


Požadované řešení

Když se neprodají včas kuřata, tak je dejte do výprodeje hluboko pod cenou - bezdomovcům by se třeba hodila, ale nenabízejte takový humus zákazníkům ke konzumaci!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2015 16:34, před 10 lety

V tomto případě měla spotřebitelka právo potravinu bezodkladně reklamovat. Současně je možné dát podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 13:59, před 9 lety

Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.