Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 31.3.2015 jsem zakoupila v jídelním koutu Tesco Kolín grilovaná stehna v ceně 129,-Kš/kg a grilovaná křídla v ceně 87,90Kč/kg.
Po přinesení domů jsem balíčky rozbalila a zjistila, že grilovaná stehna silně zapáchají starým masem. Už se mi to stalo jednou, ale myslela jsem si, že to byla náhoda, kdy se ogrilovalo kuře "staršího data". Tyto stehna ale byla natolik cítit "starým zatuchlým" masem, že se nedala konzumovat. Nechtělo se mi ale přes celé město jít zpátky s balíčky, abych je vrátila, tak vše skončilo v kontejneru. Moje celková újma v penězích činí 102,90Kč, ale než chytit salmonelu, z masa zakoupeného v Tescu Kolín, člověk raději oželí finance!
Když Tesco v Kolíně neprodá do doby trvanlivosti kuřata, tak je poté následně grilují, aby ztráta za neprodaná kuřata nebyla taková?
Myslí si v Tesco v Kolíně, že zákazníci jsou prasata, která zkonzumují vše?
Jsem teď poučená, že v tomto obchodním řetězci si již v jídelním koutě nikdy nic nezakoupím.
grilovaná stehna a křídla
Když se neprodají včas kuřata, tak je dejte do výprodeje hluboko pod cenou - bezdomovcům by se třeba hodila, ale nenabízejte takový humus zákazníkům ke konzumaci!
|
Tweet |
V tomto případě měla spotřebitelka právo potravinu bezodkladně reklamovat. Současně je možné dát podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v oblasti potravin.
Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.