Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,dne 20.12.22 jsem Ctěla pojistit rodinu po dobu 3 týdnů na horách,moje rodina přiletěla z Řecka,kde dcera nyní žije.Bylo mi sděleno z Vaší pobočky že pojištění není možné,musí se pojistit v Řecku.Využila jsem služeb VZP kde pojištění probehlo bez sebemenší komplikace.Jak je možné,že mě loni bylo provedeno pojištění po dobu 38 dní u dcery a 2 vnuků naprosto bez potíží a nyní jsem se dozvěděla že pojištění bylo neplatné!!!!Pojistila jsem je z důvodů že děti byli na táboře a aby nedošlo k problémům s případnou léčbou při zranění.Žádám o vrácení částky která byla neoprávněně poslána na Váš účet 2727/2700 dne 14:7:2022.Smlouva je cestovní pojištění ve variantě Optimals/Pojištění úrazu následky léčebné výlohy/Zdraví Švihlíková Soňa
S Allianz mám velmi dobré zkušenosti,mám tam pojištené auto a žádný problém,toto pojištění mě nemile překvapilo že neexistovalo.Jsem ráda že se vnukům nic nepřihodilo a ve zdraví přežíli prázdniny bez pojištění!!!
|
Tweet |
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Přestože Česká obchodní inspekce není příslušná ve sporech o pojistné plnění, domníváme se, že tento případ bude spadat pod její pravomoc.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.