Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#64112Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2023, před rokem

Jelena Pavlova

Znění stížnosti

Objednala jsem si balíček, kde jsem zaplatila za dopravu přímo na adresu. Zavolal mne řidič a zaptal na čislo domu, říkala, zavěsil.
Doma jsem byla, ale v uvedený čas nikdo nezvonil u dveří ani nikdo nevolal. Volala jsem řidiče, po vyzvánění telefonu mi byl hovor odmítnut. Po třech pokusech se dovolat mi přišla zpráva, že můj balíček je v Zásilkovně????!!!


Produkt

cislo zásilky ***


Požadované řešení

Pan řidič musí plnit své povinnosti, přez internet objednávám hodně ale Poprvé mně balík nedorazil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2023 16:49, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Jestliže tedy řidič nesplnil svou povinnost vůči spotřebitelce (2 hovory a případné zazvonění při doručení na adresu), neposkytla společnost službu ve sjednané kvalitě. V takovém případě může spotřebitelka požadovat náhradní doručení (bezplatné). Pokud by k němu nedošlo a spotřebitelka by byla nucena zboží vyzvednout v Zásilkovně, mohla by požadovat úhradu vynaložených nákladů na tuto cestu.

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2023 13:53, před rokem

Dobrý den, paní Pavlová, něco takového není v pořádku. V případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když nám poskytnete číslo vaší zásilky, abychom mohli průběh doručení ověřit a případně sjednat nápravu. Něco takového se nesmí stát. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2023 17:37, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, resp. zda došlo ke smírnému vyřešení sporu, případně o její uzavření. Pokud tak neučiní, budeme nucení stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2023 23:24, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.