Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Objednala jsem si balíček, kde jsem zaplatila za dopravu přímo na adresu. Zavolal mne řidič a zaptal na čislo domu, říkala, zavěsil.
Doma jsem byla, ale v uvedený čas nikdo nezvonil u dveří ani nikdo nevolal. Volala jsem řidiče, po vyzvánění telefonu mi byl hovor odmítnut. Po třech pokusech se dovolat mi přišla zpráva, že můj balíček je v Zásilkovně????!!!
cislo zásilky ***
Pan řidič musí plnit své povinnosti, přez internet objednávám hodně ale Poprvé mně balík nedorazil.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Jestliže tedy řidič nesplnil svou povinnost vůči spotřebitelce (2 hovory a případné zazvonění při doručení na adresu), neposkytla společnost službu ve sjednané kvalitě. V takovém případě může spotřebitelka požadovat náhradní doručení (bezplatné). Pokud by k němu nedošlo a spotřebitelka by byla nucena zboží vyzvednout v Zásilkovně, mohla by požadovat úhradu vynaložených nákladů na tuto cestu.
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Pavlová, něco takového není v pořádku. V případě, že jste si objednala službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Jednalo se nejspíš o selhání jednotlivce. Budeme rádi, když nám poskytnete číslo vaší zásilky, abychom mohli průběh doručení ověřit a případně sjednat nápravu. Něco takového se nesmí stát. Gabriela, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, resp. zda došlo ke smírnému vyřešení sporu, případně o její uzavření. Pokud tak neučiní, budeme nucení stížnost uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost jsme proto nuceni uzavřít.