Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64114Krupka Bohosudov_vystupovani z vlaku do neznačeného staveniště

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.01.2023, před 2 lety

Stanislav Jandl

Znění stížnosti

v odpoledních a večerních hodinách při výstupu z vlaků směr Teplice se cestující dostávají do vybagrované strouhy po krajní koleji.Neosvetleno neoznačeno!A výpravčí nebo dozorce nevím co tam ten člověk dělá klidně pouští vlak když v těsné blízkosti se pohybují cestující hledajíce potmě schůdnou cestu k budově.Na námitky má arogantní poznámky.Meli by jste tuto stanici vybavit nějakým megafonem a personál poučit aby při příjezdu vlaku do něj alespoň zabručel.A to hlavně v ranních hodinách kdy se musíme místo v čekárně krčit pod okapy nebo stromy.Chapu že výše jízdného tomu asi neodpovídá ale když pročitam váš přepravní řád tak se divím že se něco takového děje.Priste pána oznámí natvrdo policií..


Požadované řešení

Trochu sebereflexe new každý je nádraží. Zkuste říct pánovi že do megafonů se musí mluvit a příkopy alespoň osvětlit.Z pozdravem naštvaný zákazník cd.Jandl Stanislav


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2023 06:57, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.