Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64127Nevytopený vlak

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2023, před rokem

Martina Gergelová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dnes 19.1.2023 jsem jela ve 3:17 ze stanice Chomutov do stanice Most.
V celém vlaku byla zima.Topení trošku začalo topit až před Mostem.Lidé museli sedět v zimních bundách.Až do Mostu nepřišel(nepřišla) zádný (á) průvodčí.Nikoho jsem celou dobu neviděla.


Požadované řešení

Když je venku mráz,tak by měl být vlak aspoň trochu vytopený.A někdo(průvodčí) by se tam mohl aspoň ukázat a informovat nás.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2023 17:06, před rokem

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.