Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dcera jezdi z Moravske Trebove do Vranove Lhoty, prestupuje v Mestecku Trnavka, autobus ma z Trnavky odjizdet ve ctvrt, prijeli ve 14.14 a navazny spoj ji pred nosem odjel, takze bude hodinu cekat na dalsi spoj. Tohle je vazne sproste a bezohledne. To ze ridic nepocka na navazny spoj a odjede v podstate nekomu pred nosem se rovna zlomyslnosti, nevim, jestli tohle nekomu dela radost. Je to vazne ubohe a dospeleho cloveka naprosto nedustojme.
Spoj odjizdejici z Mestecka Trnavka ve smeru Vranoba Lhota s odjezdem ve 14.15 ve vsedni den
Domluva ridici, aby cekal na prijizdejici spoj ze smeru Moravska Trebova, ktery dal pokracuje ve smeru Jevicko. S ohledem na pripadne zpozdeni aspon o pet minut dele. Dekuju
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost BusLine a. s. je možné kontaktovat na telefonním čísle +420 481 368 111, případně e-mailem na stiznosti@busline.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.