Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64134Drivejsi odjezd busu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2023, před rokem

Lucie Bechná

Znění stížnosti

Dcera jezdi z Moravske Trebove do Vranove Lhoty, prestupuje v Mestecku Trnavka, autobus ma z Trnavky odjizdet ve ctvrt, prijeli ve 14.14 a navazny spoj ji pred nosem odjel, takze bude hodinu cekat na dalsi spoj. Tohle je vazne sproste a bezohledne. To ze ridic nepocka na navazny spoj a odjede v podstate nekomu pred nosem se rovna zlomyslnosti, nevim, jestli tohle nekomu dela radost. Je to vazne ubohe a dospeleho cloveka naprosto nedustojme.


Produkt

Spoj odjizdejici z Mestecka Trnavka ve smeru Vranoba Lhota s odjezdem ve 14.15 ve vsedni den


Požadované řešení

Domluva ridici, aby cekal na prijizdejici spoj ze smeru Moravska Trebova, ktery dal pokracuje ve smeru Jevicko. S ohledem na pripadne zpozdeni aspon o pet minut dele. Dekuju


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2023 17:08, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost BusLine a. s. je možné kontaktovat na telefonním čísle +420 481 368 111, případně e-mailem na stiznosti@busline.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2023 17:19, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 13:04, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.