Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
pro doručování klasické pošty jsme dle bydliště příslušní "DEPO" Brno, Lesná. Platební doklady SIPO máme měsíčně dva, jeden je na jméno manžela, druhý na moje jméno. Poprvé nám tyto doklady nebyly doručeny v květnu minulého roku. Naší příslušnou poštou v Brně 13 jsme byli odkázáni na výše uvedené "DEPO", k nápravě nedošlo, doklady jsme neobdrželi. Následně jsme tyto doklady neobdrželi v prosinci minulého roku a nyní v lednu 2023 opět. Při druhé reklamaci - v prosinci 2022 mně na poště Brno 13 sdělili, že mi mohou vystavit náhradní doklad za poplatek Kč 10,-. To mě opravdu velmi pobavilo, protože za každý uvedený doklad si pošta účtuje poplatek Kč 15,- - v současné době nám tedy dluží 90 Kč. Na přímý dotaz sdělila doručovatelka manželovi, že doklady SIPO neroznáší.
Tento měsíc jsme rovněž měli obdržet poštu od ČSSZ - nová rozhodnutí o výši starobního důchodu. Rovněž nám nebyla doručena.
Musím říct, že jsme velmi zklamáni.
Doufáme, že dojde k okamžité nápravě.
Anna a Lubomír Vidličkovi
Žádáme Vás tedy zdvořile o bezplatné vystavení náhradních dokladů a jejich doručení na naši adresu. Dále Vás žádáme o prověření funkčnosti uvedeného doručovacího DEPA Brno, Lesná. Doufáme, že dojde k okamžité nápravě a do budoucna budeme s Vašimi službami spokojeni. Vaši odpověď očekáváme co nejdříve.
|
Tweet |
Informace ohledně plateb SIPO nalezne spotřebitel zde: https://sipo.cz/pro-zakazniky/.
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.