Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64143Zpoždění vlaku Hungaria

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 53 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2023, před rokem

Josef Mikulinec

Znění stížnosti

Dne 17.1.2023 jsem cestoval z Uherského Brodu 8:57 do Hamburku vlakem R 890 s přestupem v Praze Holešovicích na vlak EC 252 Hungaria s odjezdem 14:37 do Hamburku, příjezd měl být ve 21:18. Ve 20:01 ve stanici Wittenberg v Německu jsme byli nuceni vystoupit z vlaku kvůli závadě na soupravě. Jelikož nebyl k dispozici náhradní spoj, museli jsme se zdržovat ve tmě a chladu na stanici, kde se nedalo nikde čekat v teple na další spojení do naší cílové stanice celkem 2 hodiny 29 minut. Do Hamburku jsem se dostal ve 23 hodin 34 minut. Tímto zpožděním mi vznikly velké komplikace a také vážné zdravotní problémy kvůli čekání v chladu. Tuto trasu UH. Brod - Hamburk a zpět jsem již absolvoval několikrát a vše bylo naprosto v pořádku, dokud se nezačalo topit. Dne 13.1.2023 na trase Hamburk - Břeclav EC 253 nebyl vagon 1. třídy vůbec vytopen. Cestuji vždy 1. třídou.
Jízdenky kupuji elektronicky, platím platební kartou.
Děkuji za vyjádření se ke stížnosti. S pozdravem Josef Mikulinec


Produkt

Jízdenky mám vždy zakoupeny elektronicky, platba je provedena platební kartou. Jízdenka byla koupena na jméno Josef Mikulinec, číslo CIV 1154


Požadované řešení

Požaduji peněžní kompenzaci za vzniklé potíže při zpoždění vlaku do Hamburku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2023 07:31, před rokem

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.