Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64149Nedostatečná kapacita vlaků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 minut 31 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2023, před rokem

Monika Suchá

Znění stížnosti

Dobrý den,nepochopím,proč v ranní špičce jezdí vlaky z Benešova a ze Strančic tzv.krátké-t.j.jen 3 vagony,konkrétně z Uhříněvse v 6:45 a 7:05,a když jezdím později v 8:45 a v9:05,tak jezdí 6 vagonů a kolikrat jedu v celém vagonu sama???!!! Kdo chce ,hledá způsoby,kdo nechce,hledá důvody a já pevně věřím,že osoba,která to má na starosti,najde způsob,jak ekonomičtěji využít vlaky a zároveň zachovat nějakou úroveň cestování.Děkuji a s pozdravem PharmDr.Suchá M.


Požadované řešení

Přidat vagony v ranní spičce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2023 07:20, před rokem

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.