Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
11.11.2022 jsem na webu Alza zakoupil mobilní telefon. 15.11.2022 jsem přikoupil službu "Služba Pojištění – nahodilé poškození a odcizení 2 roky " Online zaplatil!!! Přišel potvrzovací email o zřízení služby. Za čtrnáct dní na webu Alza (moje alza) se objevilo, že služba je zrušena. Peníze nevrátili do dnes. (20.01.2023) . Po telefonu chybu uznali, ale služba není aktivní. Ani ji aktivovat nehodlají. Odůvodnění: nezaplatil jsem za službu!!! (Alze předán výpis z banky o odchozí platbě).
Děkuji za pozornost.
Aktivace služby.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel službu řádně uhradil, má prodávající povinnost službu poskytnout. Výpis z banky v tomto případě může sloužit jako potvrzení, že služba byla řádně zaplacena.
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že pojištění vzniká okamžikem koupě věci pojištěným (okamžik přistoupení do pojištění). Podmínkou vzniku pojištění je zaplacení pojistného. Potvrzením o vzniku pojištění je doklad o koupi věci, na němž je uveden druh, model, typ, výrobní číslo a cena věci a výše pojistného za dobu trvání pojištění. Na dokladu o koupi věci je uvedeno rovněž datum vzniku pojištění.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji za Vaše vyjádření.
Tento případ pro Vás ráda ověřím, ovšem požádám Vás o zaslání referenčního údaje. Zašlete mi tedy prosím číslo objednávky, vystavené faktury, nebo Vaši e-mailovou adresu.
Za Vaši odpověď Vám předem děkuji a přeji Vám hezký zbytek dne. S pozdravem Veronika, Alza.cz, Oddělení péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.