Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
včera v 13:42 jsem si chtěla koupit jízdenku v hodnotě 49 kč v automatu před FN Bohunice, (jelikož tento lístek se ve FN ani v trafice před FN koupit nedá), jenže automat mi již poněkolikáté spolkl 50 kč a jízdenka nikde. Již jednou jsem si stěžovala, peníze mi byly vráceny, ale i tak si myslím, že automat by měl fungovat a být cestujícím k dispozici, když už tam stojí.
Finanční náhrada 50 kč.
|
Tweet |
V tomto případě je nutné se svým nárokem obrátit přímo na provozovatele automatu. Pokud za vložené peníze nebylo zboží poskytnuto, má spotřebitel právo na vrácení této částky.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.