Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Chtěl bych podat stížnost na opakovaně autobusy, který jezdí denně v 6:49 z Vraneho, řídící p. F a p.L neustále přijíždí studený autobus, který vozí moje děti do školy do Slaného a Zlonic, autobus má teplotu menší než venku když je pod nulou, již jsem podával stížnost přímo na dopravu bylo mi řečeno, že řidiči budou o tom informováni, bohužel se zřejmě tak nestalo. Jiný řidič, který není z Vraneho má denně autobus vxtoprn, tito dva by měli buď začít topit nebo změnit svoji pracovní pozici, nepřijde mi normální aby autobus plný děti byl vymrzly, studený opakovaně to už vážně není normální platit za službu která není poskytnuta
Autobus z Vraneho v 6:49 který věže převážně školní děti
Vytopeny autobus vrácení peněz za cestu
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.