Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
koupil jsem si nový mobil Samsung s5 u společnosti T-mobile a od novoty mi blbne pořád se mi restartuje pak se vypne a nejde zapnout.Po vyjmutí baterie a strčení zpátky mobil opět jde asi hodinu a čtvrt pak se zase vypne a to dělá pořád do kola.Když jsem ho reklamoval po druhé Britex mi napsal že mobil je v pořádku že reklamace je zamítnuta.To pokračuje stále dokola.Teď jsem ho reklamoval po páté.Jak je možné že mi mobil nespraví a píšou že je přístroj v pořádku ale mobil stále blbne.
Chtěl bych buď nový mobil nebo odstoupit od smlouvy protože jak jsem si vzal nový mobil tak jsem prodloužil smlouvu u T-mobilu na 2roky
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme, aby existenci vady nějakým způsobem zaznamenal a předal tuto informaci současně s uplatněním reklamace. Prodávající, případně servis by se poté měl k tomuto záznamu vyjádřit. Bude-li nadála subjekt trvat na zamítnutí reklamace, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.