Počet nahlášených stížností: | 554 |
Z toho za letošní rok: | 42 |
Stále v řešení: | 9 |
Nepoužíval jsem internetovou seznamku cca 20 let, ale teď po ukončení dlouholetého vztahu, jsem při své vytíženosti, kdy nemám čas chodit mezi lidi a musím se starat o to, co mi z rodiny zbylo, jsem napštívil seznamka.cz, abych zjistil, že je vše jinak, neež před těmi 20 lety, lidé už si jen tak nepíší, ale někdo si vzal seznamku jako vsův prostředek pro obohacení. Nechtěl jsem nic platit a tak jsem hledal dále. Na netu jsem si ve vyhledávači našel TOP 10 nejlepších seznamek a to jen proto, abych zjistil, že se jedna druhé až nápadně podobají. Po vyčerpání nesmyslného limitu za reakce na otázky, které nikam nevedly a byly vyloženě formální, jsem zkusil další a další web. Usoudil jsem, že tak je to asi nastaveno u všech seznamovacích webů a zaplatil jsem si VIP, abych se konečně už s někým sešel. Postupem času mě napadlo, že tyto seznamky nejsou ničím jiným, než coolcentrum, kde jsou vyplňovány otátky a odpovědi pomocí zaměstnanců a nebo vygenerováním PC. Vše je obohaceno fotkami, které jsou většinou stažené z interneových erotických webů. Tedy rozhodně nejsou tyto fotografie tak prověřené, jako byly ty moje, než mi je schválili. Když jsem se chtěl sejít osobně a nebo přejít na konverzaci přes WhatsApp, byl jsem vždy oslovenou ženou ujištěn, že tady to bude lepší. O osobním sezkání si tedy můžete nechat také zdát. Ve chvíli, kdy jsem pochopil, že jsou to podvodné weby, jsem si již nikdy nezaplatil VIP, abych viděl, komu se líbím, nebo kdo mě oslovil. Smazal jsem své fotografie a na webové stránky už jsem nikdy nevstoupil.
Včera mi volali rodiče, že mám u nich dopis z Němacka ( z Mnichova ), dopis přišel na adresu, kde nejsem hlášen přes deset let a nemám zde tedy ani trvalé bydliště. V dopise je psáno, že moje pohledávka byla převzata vymahací společností advokátů a že mám okamžitě uhradit dluh ve výši 57,43 EUR (1.394,17 Kč)
Nechci, už z vyššího principu mravního, platit zahraničním podvodníkům, které si berou zoufalé České občany jako svá rukojmí a proto žádám o radu.
AZ: 35622E20917
Podle mne by bylo řešením, navrácení částek, které byly případně strženy z mé karty a nebo anulace dluhu vůči této podvodné společnosti, která dnes zaštiťuje většinu seznamovacích webů na Českém trhu.
Navrhněte řešení a doufám, že najdeme společnou řeč. Toto se již nesmí nikomu beztresně stát.
|
Tweet |
Společnost Paidwings AG je provozovatelem internetových seznamovacích portálů. Členství je zpravidla zpoplatněno a bývá časově omezené.
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod.
Doporučujeme spotřebiteli smlouvu preventivně vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.
Je také možné kontaktovat banku s žádostí o zablokování těchto plateb. Tím však nemusí dojít ke zrušení závazku (pokud závazek existuje).
Dle obchodních podmínek společnosti je pro platnost výpovědi placeného smluvního vztahu nutná písemná forma (faxem na 41 (0) 41 5087019, e-mailem support@datingcustomercare.com, nebo poštou). Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, zvolenou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno.
Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku), nemůže se spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci ani Evropské spotřebitelské centrum. V případě, že se spor nepodaří vyřešit smírnou cestou bude se spotřebitel moci obrátit na dozorový orgán v zemi sídla společnosti.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.