Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
od 1.4.15 se opět zvýšil servisní poplatek z 33Kč na 55Kč.
Platíme inkasem.
Jak jsme si ověřili podle čísla karty,zaplaceno máme do 3.4.
a změnu výše inkasa jsem nastavila na 2.4.
Přesto nám spol.Skylink napsala,že může dojít k vypnutí služby,
protože si zvýšené inkaso chtěli stáhnout už v březnu a banka jim to nepovolila kvůli nedostatečn.limitu.
Na stránkách spol.jsem se nedočetla,že si musíme inkaso navýšit dopředu,bylo tam jen upozornění,že se od 1.4.servisní poplatek zvyšuje.
Kde je pravda a dělají si ze zákazníků dojnou krávu,když chtějí disponovat jejich prostředky měsíc dopředu?
Taky zvýšení skoro na dvojnásobek,potřebují si vydělat na pokuty,které jim hrozí?Nechce se mi věřit,že najednou vzrostla o tolik jejich agenda.A kde se to zastaví,copak proti neustálému zvyšování poplatku není obrana?
nastavit měsíční poplatek,který bude stálý a neměnný
satelitní zařízení zapůjčit po dobu trvání smlouvy
u DIGI spol.platíme od r.2009 stále stejnou částku a zařízení máme pronajaté /proč by to tak nešlo u jiných satel.spol?/
u skylinku šlo o klamavou reklamu - jednorázový poplatek v řádu desítek tisíc za satelitn.zařízení + karty na příjem satel.vysíl. bez jakýchkoli dalších poplatků
od r.2012 už to není relevantní
|
Tweet |
V tomto případě je podstatné, jak je mezi stranami nastavena splatnost poplatku. Ceny za služby jsou smluvní, přičemž v obchodním styku jejich výši obvykle nastavuje poskytovatel služby pro všechny zákazníky stejně a tito zákazníci si vybírají na základě svých preferencí, s jakým subjektem smlouvu na základě nabídky uzavřou.
Zákon o elektronických komunikacích umožňuje jednostrannou změnu podmínek smlouvy, ale zároveň umožňuje účastníkovi smlouvy od ní odstoupit, pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka. V takovém případě je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat.
Úhrady Servisního poplatku prostřednictvím platby SIPO nebo inkasem z účtu jsou vždy strhávány předešlý měsíc na měsíc následující, stejně tak jako veškeré placené služby na kartě se hradí vždy dopředu. Z tohoto důvodu jsme zákazníky včas informovali o změně výše Servisního poplatku aby bylo možné případně limit inkasa na účtu změnit.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti reagovat. S ohledem na princip dobrovolnosti služby VašeStížnosti.cz jsme se rozhodli stížnost uzavřít.