Společnost


TICKET ART PRAHA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:408
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#64178Vrácení vstupného TicketArt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 26 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2023, před rokem

Martin Horáček

Znění stížnosti

Dobrý den, chci se zeptat ohledně vrácení vstupného za neuskutečněný
muzikál "We will rock you" od společnosti TicketArt. Tato firma je od
června 2021 v insolvenci. Nikdo s námi nekomunikuje, máme lístky v
hodnotě cca 6 000kc. V místě kde jsem si zakoupila lístky ( Infocentum
Svitavy) nám peníze nechtějí vrátit, prý se máme obrátit na
zprostředkovatele (TicketArt). Muzikál měl proběhnout v Brně v DRFG
Aréně, tam jsem zkoušela poslat email, přišla mi tato odpověd : "velmi
ráda bych Vám nějakým způsobem pomohla, ale obávám se, že nemám
jak. Naše společnost halu pouze pronajímá a s prodejem vstupenek na
kulturní akce nemá nic společného. Představení WE WILL ROCK YOU
bylo naposledy přesunuto na termín 25. 11. 2023, ale poté se
společnost TICKET ART PRAHA dostala do insolvence a s naší
společností přestala zcela komunikovat. Viz jediné jejich vyjádření:
https://vstupenky.ticket-art.cz/ Společnost TA PRAHA jsme se několikrát
snažili kontaktovat (abychom se domluvili na nejakém postupu,
především kvůli návštěvníkům, kteří už měli zakoupené vstupenky),
bohužel bez úspěchu. Vzhledem k tomu, že na nový termín nebyla
uzavřena smlouva a do dnešního dne je komunikace ze strany
společnosti TIKCET ART bez odezvy - predstavení se konat nebude. Jak
píšete, nejste jediný, komu se tohle stalo. Pokud Vám na míste
zakoupených vstupenek odmítají vrátit peníze – zkuste si overit jejich
obchodní podmínky a rozsah odpovědnosti (u každé prodejní
společnosti/místa se to muže lišit). Avšak ze zkušeností jiných vím, že ve
většině případu peníze za zakoupené vstupenky vráceny nebyly." Už
bohužel nevím na koho se mám obrátit tak prosím o nějakou pomoc
nebo radu co mám v této situaci dělat. Níže zasílám fotografii lístku
které mám fyzicky v ruce. Moc Vám dekuji za odpověd. Horáčková
Nikola


Produkt

Vstupenky mám doma v ruce možnost poslat na Váš email


Požadované řešení

Vrácení vstupného,náhradní představení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2023 08:09, před rokem

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.

Nicméně dne 23.9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží.

Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osoby pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.

Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2023 17:47, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2023 13:48, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.