Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#64184Ztracená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.01.2023, před rokem

Martin Andrlík

Znění stížnosti

Dne 11. 1. 2023 jsem nakoupila na internetu merch jistého podcastu a zboží jsem ihned zaplatila v částce 665,-. Dne 12. 1. 2023 převzala Zásilkovna od obchodu zásilku v Praze a dne 13. 1. 2023 převzali zásilku na depu v Ústí nad Labem, kde by stále měla být. Dne 18. 1 . 2023 jsem do Zásilkovny volala, bylo mi řečeno, že obvykle doručují do 24 hodin a že se tedy musí po zásilce podívat a že zavolají. Do dnešního dne nic. Dne 20. 1. 2023 jsem poslala elektronicky reklamaci na nedoručenou zásilku, přišlo mi alespoň potvrzení do emailu, že jsem ji podala, ale dosud nic víc. Informovala jsem obchod, ale ten zatím také nic.


Produkt

Z 3106457812


Požadované řešení

Najít zboží, ale vzhledem k tomu, že je zásilka evidentně k nenalezení informovat obchod, uhradit cenu zboží a následně bezúplatně opětovně doručit. Hlavně, ale věc opravdu řešit a nenechat zúčastněné strany se všemožně domáhat svých práv, tam kde služba Zásilkovny prostě pochybila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2023 08:44, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci, jak již spotřebitel dle popisu učinil. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2023 14:00, před rokem

Dobrý den, moc se omlouváme za vzniklou situaci, rozumíme, že není příjemné čekat na zásilku nezvykle dlouho. V takovém případě je potřeba obrátit se na zákaznický servis. Poprosíme vás o trpělivost, pokud jste se s kolegy domluvila na prověření zásilky, může to nějakou dobu trvat. Jakmile budou mít konkrétní informace, ozvou se vám. Co se týká reklamací, na jejich vyřízení máme dle našich všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna.pdf) 30 dní. Kolegové by se vám do té doby měli ozvat a domluvit se s vámi na řešení. Gabriela, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2023 22:53, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 08:44, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.