Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
můžete mě prosím Vás napsat, proč jste mě vymazali 50 inzerátů. 30 z nich bylo s nabídkou na prodej věcí v různých kategoriích a 20 inzerátů na koupi předmětů, které mě zajímají jako sběratelské hobby. Nezlobte se, ale ani jedním inzerátem jsem skutečně neporušil jakákoliv Vaše pravidla. Jelikož vždy kupuji jen konkrétní předměty, díly, vozidla o které mám zájem a nic více. Nekupuji věci, které mě nezajímají a nedopouštím se tím pádem výkupu za účelem dalšího prodeje. Vše co mám v inzerátech je v mém vlastnictví a soukromém muzeu. proto skutečně nevidím jediný důvod ke smazání mých inzerátů a prakticky poškozování a šikanování mé osoby druhou stranou.
Proto Vás slušně žádám o navrácení mých inzerátů. Děkuji za Vaši odpověď a kladné vyřízení mé žádosti. Zároveň mě prosím Vás uveďte na jakém základě jste mé inzeráty smazali, abych mohl proti konkrétní osobě a jejím nesmyslným důvodům podniknout patřičné kroky. Nepovažuji totiž takové jednání za normální a morální. Díky.
S pozdravem Pavel Štrunc.
Psal jsem Vám na email podpory, ale bohužel se domnívám, že se nedočkám odpovědi a relevantního řešení. Proto píši i zde, můj email je ***
Navrácení Všech mých inzerátů, které jsem u Vás měl vystavené. Napsat mě z jakých důvodů jste mě poškodili. Uvedení případného stěžovatele, jména, telefonu, emailu, IP adresy, abych mohl dotyčnou osobu začít řešit. Nerad bych řešil konflikt s Vámi, jako s poskytovatelem služby, který mě bohužel svým jednáním evidentně poškozuje. Díky za kladné vyřízení.
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.
Pokud podnikatel smazal inzerát neoprávněně, porušil tím svoji smluvní povinnost a spotřebitel by měl mít právo na náhradu škody z toho vzniklou.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek, jak již spotřebitel dle popisu učinil.
Stížnost nyní přeřazujeme na podnikatele, aby se k ní mohl vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.